Для створення дешевого автомобіля треба викинути з нього певну "начинку".
Німецький автоконцерн Volkswagen планує розробити новий недорогий автобренд для ринків, що розвиваються, повідомив глава відділу досліджень і розробок VW Ульріх Хакенберг.
"В Індії ми створюємо Vento і місцевий варіант Polo за ціною всього приблизно 9,3 тисяч доларів. У Китаї ми плануємо зробити більш доступний за ціною автомобіль розміром з Seat Toledo", - сказав він.
Хитрість полягає в тому, що для створення дешевого автомобіля, потрібно витягнути з нього правильну кількість "начинки", пояснив Хакенберг, додавши, що ці машини не будуть продаватися під брендом Volkswagen, а скоріше будуть мати свій власний.
Для порівняння, самий базовий VW Polo з об'ємом двигуна 1,2 літра продається в Німеччині за ціною від 12,45 тис євро, включаючи ПДВ.
Хакенберг сказав також, що компанія ще не вирішила, якого саме типу автомобіль буде виробляти з китайськими партнерами. Найімовірніше це буде місткий седан.
Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Кабмін планує вивести автомобілі з-під дії Міжурядової угоди між Україною і Росією і так званої Ашхабатської Угоди, що автоматично призведе до обкладання їх митом та подорожчання.
У разі такого кроку української влади мито 10% з'явиться не тільки на автомобілі Lada і УАЗ, а також на всі більш-менш доступні іномарки, що постачаються в Україну з російських автозаводів. На сьогодні це такі автомобілі: Volkswagen Polo, Hyundai Accent, Kia Rio, Renault Logan.