Археологи віднайшли загублене місто на території Іраку

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Дослідники розкопали місто, яке процвітало близько 4 тисячі років тому.

На території сучасного іракського Курдистану археологи віднайшли втрачене стародавнє місто. Вдалося розкопати кам’яні фундаменти, таблички й інші історичні артефакти. Всі вони вказують на те, що тисчі років тому місто було надзвичайно заможне.

Про це пише Newsweek.

Знайдене поселення здивувало дослідників, які вже назвали відкриття в місцевості під назвою Кунара "маленькою революцією". Група французьких вчених працювала в історичному районі від 2012 до 2018 року.

Розкопки в Кунарі вказують на те, що тут колись процвітало місто гірського народу, який жив біля західного кордону Месопотамії. Вчені знайшли докази того, що жителі загубленого міста займалися розведенням худоби, будували системи зрошення для аграрних потреб, а також вели торговельні записи про продаж різних товарів, наприклад, борошна.

На  знайдених в Кунарі кам’яних табличках містяться символи, які описують стародавній регіон, який простягається від південних меж сучасної Туреччини до Перської затоки. Вчені вважають, що знайдене місто існувало в часи першої імперії на території Межиріччя – Аккадської імперії.

Знайдені під час розкопок наконечники для стріл були зроблені з рідкісних матеріалів, таких як обсидіан, які в ті часи транспортували з Анатолії за сотні миль. За словами археолога АлінТену, це означає, що місто було "досить заможним" На це також вказують і оздоблені фрагменти кераміки із зображеннями заможного життя.

Нагадаємо, нещодавно під час розкопок стародавнього поховання в районі міста Лоян в центральній частині Китаю археологи виявили бронзовий глечик з рідиною, яка свого часу вважалася "еліксиром безсмертя".

Відео У печері Мексики археологи знайшли дві сотні артефактів цивілізації Майя

Півсторіччя тому цю систему печер на місці стародавнього міста Чичен-Іца виявили місцеві жителі. Науковці вже тоді почали дослідження, але через загадкові обставини розкопки раптово припинили, а вхід до печер геть завалили камінням. Минулого року, інші археологи наважилися відновити дослідження. Більшість артефактів в печерах пречудово збереглися попри свій вік.

У печері Мексики археологи знайшли дві сотні артефактів цивілізації Майя