Останні

Популярні

Коментують

Французькі вчені виявили, що Covid-19 може поширюватися стічними водами

Аналіз стічних вод може дозволити визначити кількість безсимптомних хворих на коронавірус.

Французькі вчені провели дослідження, у якому виявили, що стічні води можуть поширювати CОVID-19 через каналізацію.

Про це пише BFM TV.

Дослідження провели вчені проєкту Obépine із Міжвідомчим синдикатом для санації Паризької агломерації та Інститутом біомедичних досліджень Armées (IRBA). Вони застосували метод полімеразної ланцюгової реакції, за допомогою якого вдалося виявити CОVID-19 у стічних водах за 10 днів до початку карантину у Франції.

"Метод досить простий і вже існує для пошуку вірусів і інших патогенних мікроорганізмів в стічних водах. Аналіз проводиться за допомогою ПЛР, як і у разі вірусологічних скринінгових тестів, і може виявити незначні кількості генетичного матеріалу вірусу в воді", - пояснює член Академії технологій Бернар Соньє.

Метод аналізу стічних вод також може бути ефективний у разі виявлення можливого повернення вірусу, адже таким чином можна кількісно визначити частку пацієнтів з безсимптомним захворюванням у Франції.

З огляду на результати досліджень, уряд Франції виділив 500 тис. євро (14,4 млн грн.) на продовження проєкту Obеpine.

Нагадаємо, група американських дослідників виявила, що краплі під час мовлення, які генеруються безсимптомними носіями COVID- 19, все частіше вважаються імовірним способом передачі захворювання. У закритому середовищі тисячі крапель, що виникають під час гучного мовлення, можуть залишатися в повітрі від 8 хвилин до 14 хвилин.