Іспанія оштрафувала Facebook за збір особистих даних користувачів

Користувачі соцмережі самі визначають, яку персональну інформацію вони додають у свої акаунти.

Іспанська влада наклала на соціальну мережу Facebook штраф у розмірі 1,2 мільйона євро через використання персональних даних користувачів у рекламних цілях.

Як заявило у понеділок, 11 вересня, іспанське Агентство з захисту даних, Facebook збирав персональні дані своїх користувачів, не отримуючи "однозначної згоди" від них на їхнє використання, а також не повідомляючи їм, яким чином ця інформація може бути використана.

Зокрема, йдеться про таку інформацію, як стать, релігійні переконання або особисті смаки й уподобання.

Агентство робить висновок, що політика конфіденційності Facebook "містить загальні і незрозумілі положення", а відсутність отриманої належним чином згоди користувачів на використання даних є "серйозним порушенням" правил захисту даних, прописаних в іспанському законодавстві. У агентстві також стверджують, що Facebook довгий час не видаляє персональні дані користувачів зі своєї бази даних навіть у тих випадках, коли користувач звертається до адміністрації з такою вимогою.

Як зазначає агенція AFP, штраф у розмірі 1,2 мільйона євро є невеликим, враховуючи розмір доходів Facebook від реклами, який у другому кварталі 2017 року заявив про рекламний дохід на рівні 9,2 мільярда доларів. У відповідь на рішення щодо накладення штрафу на нього у компанії Facebook заявили про намір його оскаржити, запевнивши при цьому, що не використовують зазначені іспанським агентством персональні дані користувачів у рекламних цілях.

ВідеоРосія перед американськими виборами купувала політичну рекламу у Facebook

До того ж, запевнили у Facebook, користувачі соцмережі самі визначають, яку персональну інформацію вони додають у свої акаунти.

Нагадаємо, що раніше у соцмережі Facebook стався збій.

Так, користувачі скаржилися, що у разі входу на сторінку з'являлося повідомлення про помилку.

Залиште свій коментар

Наступна публікація