Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Учені знайшли нове небезпечне для людей захворювання

Захворювання відоме як "мавпяча малярія" існує вже понад 257 тисяч років.

Учені у Південній Азії виявили захворювання, яке може передаватися від макак до людей. Крім того, воно може еволюціонувати та передаватися від хворої людини здоровій. Дослідження вчені опублікували у понеділок, 4 квітня, в журналі Nature Communications.

Захворювання відоме як "мавпяча малярія" існує вже понад 257 тисяч років. Однак, довгий час вона не загрожувало людям, передусім, через невеликий контакт між людьми та мавпами. Наразі ж хвороба почала становити серйозну загрозу в Південній Азії, зокрема у Борнео.

Хвороба не носить смертельного характеру. Раніше інфекція не могла вплинути на червоні кров'яні клітини людини. Близько 3,2 млн років тому, ранні люди втратили здатність перетворювати певний вид кислого цукру в інший його вид. Проте, мавпи не втратили. Саме цей перетворений вид кислого цукру і необхідний інфекції, аби вторгнутися в кров'яні клітини людини.

Однак, природний захист людей поступово послаблюється. Паразит еволюціонував і тепер може заражати червоні кров'яні клітини іншим шляхом.

Крім того, паразити навчилися адаптуватися до кров'яних клітин людини і без зазначеного цукру. Це не означає, що захворювання захопить людей одразу, але тепер ризик цього достатньо високий.

Більше того, переносники хвороби стали частіше контактувати з людьми. Якщо вірус почне передаватися від хворої до здорової людини, виникне серйозне захворювання.

Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що вчені впритул підійшли до можливості перемоги над ВІЛ. Учені з науково-дослідного інституту Скріпса встановили, що в організмі більшості людей присутні імунні клітини, здатні впоратися з ВІЛ. Щоб змусити організм здорової людини виробити необхідні антитіла, необхідно провести імунізацію за допомогою спеціальних білків вірусу.