Вчені виявили діру в атмосфері Землі, яку могло спровокувати потепління

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Ситуація в іоносфері є важливою для забезпечення цілісності супутникових технологій.

Вчені виявили дірку в іоносфері, яка, ймовірно, спричинена раптовим стратосферним потеплінням.

Про це пише phys.org.

Іоносфера - це верхній атмосферний шар, що містить частинки, що заряджаються сонячним випромінюванням. Він впливає на чимало життєво важливих нині систем навігації та зв'язку, включаючи додатки для GPS-карт та інструментів навігації на літаку. Потужність прогнозування активності заряджених електронів в іоносфері важлива для забезпечення цілісності супутникових технологій.

Раніше було встановлено, що певні зміни в атмосфері зумовлені радіацією сонця, зокрема, через сонячний вітер, геомагнітні бурі та сонячні спалахи.

Одним з найбільш науково цікавих великомасштабних атмосферних подій стало раптове стратосферне потеплінням, під час якого величезна хвиля в тропосфері - нижньому шарі атмосфери, в якій ми живемо, - поширюється вгору в стратосферу. Ці планетарні хвилі створюються повітрям, що рухається над геологічними структурами, такими як великі гірські хребти. Під час великого перепаду високих температур температура в стратосфері різко зростає протягом декількох днів.

Відео12 українських полярників провели дослідження надр, атмосфери та води в Антарктиді

Українська антарктична експедиція спростувала міф про незграбних пінгвінів. Пінгвіни падають, та легко встають самостійно, без допомоги людей. Дванадцятеро науковців цілий рік вивчали надра і сейсмологію, водні ресурси Антарктиди, флору та глобальне потепління. Останнє існує - це з’ясували, спостерігаючи за тими ж пінгвінами. Експедиція вже прибула до Києва.

Нещодавнє дослідження за допомогою багаторічних даних з’ясувало, що діра в іоносфері обумовлена ​​раптовим стратосферним потеплінням.

Розуміння того, як інші шарів атмосфери впливають на іоносферу, є важливим компонентом прогнозування космічної погоди.

Великі виснаження в іоносфері є потенційно важливими для навколоземної погоди, оскільки вони можуть вплинути на те, як верхня атмосфера реагує на геомагнітні бурі.

Нагадаємо, що рівень вмісту вуглекислого газу в атмосфері Землі в 2015 році знову досяг критичної позначки в 400 частин на мільйон. Раніше явище було зафіксовано в 2013 році.