Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Вчені виявили необхідні для зародження життя елементи на Церері

Виявлені сполуки збереглися на карликовій планеті з моменту її зародження.

Італійські та американські планетологи виявили на Церері необхідні для зародження і підтримки життя аліфатичні ( в їх молекулах відсутні цикли і всі атоми вуглецю з'єднані між собою прямі або розгалужені ланцюги - ред ) органічні сполуки.

Про це пише Science.

Велика частина "інгредієнтів життя" зосереджена в районі кратера Ернутет (його діаметр дорівнює 50 кілометрів) на площі близько тисячі квадратних кілометрів.

Виявлені сполуки збереглися на карликовій планеті з моменту її появи, а не були привнесені ззовні, адже органіка не витримала б високих температур, що виникають при зіткненні небесних тел.

Станція Dawn була запущена 27 вересня 2007 року за допомогою ракети-носія Delta 2 з космодрому на мисі Канаверал у США, а на орбіті близько Церери виявилася 6 березня 2015 року. Вартість проекту з вивчення астероїда Вести і карликової планети Церери складає близько 500 мільйонів доларів.

Церера була відкрита в 1801 році італійцем Джузеппе Піацці і названа на честь давньоримської богині родючості. Діаметр космічного об'єкта становить 950 кілометрів, що робить його найбільшим небесним тілом в поясі астероїдів між орбітами Марса і Юпітера.

Раніше станція Dawn отримала нові знімки загадкової гори у формі піраміди Ахуна Монс на Церері.

Фотографії зроблені в грудні 2015 року з відстані 385 кілометрів від поверхні карликової планети — в 120 разів більш близького, ніж у момент першого спостереження височини, яке відбулося в лютому 2015 року на видаленні 46 тисяч кілометрів від Церери.

Фотогалерея На Церері розгледіли загадкову піраміду (2 фото)