Вченим вдалося перетворили мишу на безжального зомбі-вбивцю

Фото: Вікіпедія

Виявилося, що бажання вбивати підживлюють два набори нейронів у головному мозку.

Група вчених Єльського університету в США після серії експериментів на мишах змогла виявити область мозку, що відповідає за мисливські інстинкти.

Вчені навіть навчилися перетворювати піддослідного на кровожерливого хижака.

Про це пише New Scientist.

Виявилося, що бажання вбивати підживлюють два набори нейронів в головному мозку: перший відповідає за переслідування здобичі, а другий керує м'язами шиї і щелеп. Обидва вони знаходяться в мигдалеподібному тілі, яке відіграє ключову роль у формуванні емоцій начебто агресії і страху. Учені встановили на голові мишей лазери. До тих пір, поки вони вимкнені, тварини поводять себе абсолютно мирно. При включенні миша починає атакувати все, що знаходиться на її шляху. Фахівці планують у майбутньому з'ясувати, що ж активує ці набори нейронів в реальному житті.

Нагадаємо, що раніше біологи з Німеччини і Панами вивчили мову летючої миші і продемонстрували відео, на якому вона видобуває нектар.

На відміну від більшості літаючих ссавців, видобувних рідина з вузьких отворів (і мають мови зі спеціальними волосками), вид кажана Lonchophylla robusta споживає нектар безперервно протягом усього часу контакту з рослиною.