Авіаперевізник наполягає на дотриманні норм українського законодавства.
Національне антикорупційне бюро України тисне на авіакомпанію "Міжнародні Авіалінії України", а також нівелює гарантіями ведення бізнесу.
Із такою заявою виступили в авіакомпанії після повідомлення НАБУ про підозру екс-керівнику Державіаслужби України, а також президенту та головному бухгалтеру авіакомпанії МАУ щодо привласнення чи розтрати майна.
"Дії НАБУ є прямим тиском на авіакомпанію, грубим нівелюванням гарантій ведення бізнесу в Україні та проявом небажання представників влади врегулювати питання сплати зборів до Державного спеціалізованого фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях законним способом, зокрема, шляхом прийняття відповідних законів, як того вимагають приписи Конституції та Податкового Кодексу України", - йдеться у заяві прес-службі авіакомпанії.
В "МАУ" зазначили, що компанія неодноразово висловлювала свою позицію щодо протиправності дій Державіаслужби щодо нарахування зборів до Спецфонду та відстоювала її в численних судах із представниками відомства та прокуратури Києва.
""Міжнародні Авіалінії України" заявляють, що у своїй діяльності завжди дотримуються букви закону та боротимються усіма доступними способами з проявами правового нігілізму та незаконного тиску на авіакомпанію з боку правоохоронних органів", - наголосили у компанії.
Нагадаємо, згідно з повідомленням НАБУ, досудовим розслідуванням встановлено, що протягом 2014-2015 років керівництво "МАУ" за сприяння службових осіб Державіаслужби протиправно заволоділо коштами Держспецфонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях в особливо великих розмірах. Сума збитків за два роки оцінюється в 147 млн грн.
За версією слідства, зростанню боргу перед Фондом сприяло лобіювання інтересів МАУ з боку екс-керівника Державіаслужби. Вказаний чиновник до призначення держслужбовцем працював у МАУ. Він затвердив наказ, який дозволив авіаперевізникам отримувати нові напрямки перевезень, незважаючи на наявність у них непогашених боргів перед Фондом.