Екс-очільники американської розвідки не виключають, що Путін маніпулює Трампом

Американський президент може бути заляканий російським лідером.

Екс-директор ЦРУ Джон Бреннан і колишній директор Нацрозвідки США Джеймс Клеппер заявили, що американський президент Дональд Трамп неправильно поводиться через звинувачення у зв’язках з РФ.

Про це пише Reuters із посиланням на ефір CNN.

"Я думаю, що Трамп з якоїсь причини або заляканий Путіним, побоюючись, що він може зробити, або що може вийти в результаті цих розслідувань ... Або це наївність, невігластво або страх, в сенсі те, що Трамп робить по відношенню до росіян", - заявив Бреннан.

"Я дійсно думаю, що і китайці, і росіяни думають, що можуть грати ним, - сказав Клеппер і додав, що іноземні лідери, які викочують червону доріжку для Трампа, можуть ним маніпулювати.

Подарований Путіну песик накивав п’ятами після президентського поцілунку

Так колишні розвідники прокоментували заяву Трампа про те, що Путін переконував його в невтручанні РФ в американські вибори.

Але міністр фінансів США Стів Мнучін сказав, що критика того, як Трамп будує відносини з Росією і Китаєм "безглузда".

"Президентом Трампом ніхто не грає", - переконаний Мнучін.

ВідеоПутін погрожує покарати свою команду, яка не організувала йому зустріч з Трампом

Нагадаємо, спецслужби США звинувачують Росію і особисто Путіна в організації кампанії щодо втручанню в вибори президента США за допомогою пропаганди і хакерських атак. Володимир Путін та інші представники російської влади категорично заперечують будь-яку причетність до спроб втрутитися в хід американських виборів.

Нещодавно російське видання РБК опублікувало розслідування про причетність так званої "фабрики тролів" з Санкт-Петербурга до втручання в американські вибори – журналістам вдалося знайти та підтвердити причетність кремлівських ботів мінімум до 120 спільнот і тематичних акаунтів у соціальних мережах.

Один зі співробітників "фабрики" розповів журналістам, що завданням ботів була не передвиборча гонка в США, а створення акаунтів і проведення флешмобів, які будуть підхоплювати великі ЗМІ і ключові медіаперсони.

На початку вересня керівництво Facebook заявило, що протягом майже двох років фейкові облікові записи, пов'язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі, на яку було витрачено біля $ 100 тис. Після того, як на адресу компанії почала лунати критика, та оголосила про зміну алгоритму роботи з платними постами.

Залиште свій коментар

Наступна публікація