Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Російський Ту-154 міг впасти через проблему із закрилками - ЗМІ

Відмова закрилок не є катастрофічною ситуацією для пілотів.

У ході розшифрування бортових самописців стало відомо, що в російському літаку Міноборони РФ Ту-154, який зазнав авіакатастрофи, відмовила система прибирання закрилків. Про це повідомило джерело КоммерсантЪ.

Так, під час злету закрилки забезпечують піднімальну силу на крилах літака. Водночас, як вважають фахівці в галузі авіації, відмова закрилок не є фатальною ситуацією, дії пілотів у разі цієї проблеми докладно описані в інструкції з льотної експлуатації Ту-154 й постійно відпрацьовуються членами екіпажів на тренажерах.

Експерти вважають, що екіпаж Ту-154 не зміг вирішити проблему закрилків та, окрім цього, своїми діями міг лише посилити аварійну, але ще не критичну ситуацію, що виникла на борту. Так, на думку фахівців, пілоти стали занадто активно тягти штурвал на себе, намагаючись компенсувати відхід літака у пікірування, одночасно збільшуючи режим роботи двигунів. Через це літак міг втратити швидкість й замість набору висоти впасти у море.

Зазначимо, про порушення роботи закрилок згадувалося ще й до розшифрування бортових самописців, опираючись на свідчення співробітника берегової охорони ФСБ. Він порівняв положення літака в момент торкання води з мотоциклом, що їде на задньому колесі.

Нагадаємо, літак Ту-154 Міністерства оборони Росії 25 грудня летів до Сирії і зазнав катастрофу над Чорним морем. На його борту перебували 84 пасажира і вісім членів екіпажу: військовослужбовці, представники ЗМІ, Єлизавета Глінка та артисти ансамблю імені Александрова, які летіли привітати з Новим роком авіагрупи ВКЗ Росії на авіабазі Хмеймим. Також в літаку перебував начальник департаменту культури військового відомства Антон Губанков.

Уламки літака були знайдені через кілька годин в 1,5 км від узбережжя в районі Сочі на глибині 50-70 метрів.

Відео Стали відомі останні слова пілотів, які зафіксував бортовий самописець Ту-154

Залиште свій коментар

Вибір редакції