Авіакатастрофа в "Шереметьєві". РосЗМІ опублікували перемовини пілотів та авіадиспетчерів

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Пілоти повідомили, що літак "горить у блискавці".

Під час перемовин пілотів Sukhoi Superjet 100 з аеропортом вони запросили аварійне приземлення та повідмили, що у літак потрапила блискавка. Рошифровку переговорів опублікувало видання Baza.

У ній пілот Денис Євдокимов повідомляє про удар блискавкою і називає його несуттєвим. Потім екіпаж передає в аеропорт сигнал Pan-Pan. Він означає, що існує конкретна загроза, але негайна допомога не потрібна, адже загрози життю людей і цілісності літака немає. У більш серйозних випадках пілоти використовують сигнал Mayday.

"Pan-Pan, Pan-Pan, Pan-Pan! Робоче гніздо. Аерофлот 1492. Москва підхід. Москва підхід. Просимо повернення. 1492, втрата радіозв'язку і літак горить в блискавки", - говорив командир повітряного судна.

Пізніше пілот уточнив, що крім втрати радіозв'язку сталася втрата автоматичного керування літаком.

Під час заходу літака на посадку співробітник аварійних служб Шереметьєво сказав "Дивись! Ой, б**", після чого констатували пожежу в літаку.

Незабаром стає відомо, що на місце відправили тільки одну пожежну машину.

"Пожежна машина, дозволяємо виїзд на смугу 24 до аварійного борту", - сказав один зі співробітників.

Після цього фахівець каже кілька фраз. А потім заявляє, що бачить "сильний дим і язики полум'я". Тому він попросив викликати "додаткові сили гарнізону та швидку допомогу".

Мовою оригіналу:

— Следую к месту, наблюдаю, сильный дым черный и языки пламени, как меня поняли, прием. Вызывайте дополнительные силы гарнизона и скорую помощь

— Приняли, вызываем

— Доложите обстановку, что случилось?

— Мы на месте

— Cилы прибыли, работают 3-ий стрела и 10-ый стрела, и с первого старта подано

— Прибыли к месту, поданы лафетные стволы

— Прибыли к месту, пассажиров не наблюдаю, обстановку не могу пока сказать по людям

Далі обговорюється процес гасіння пожежі та евакуація пасажирів.

"Виявлено всередині літака близько 10 трупів, сталося обвалення фюзеляжу, його обстежують ще, поки точне число сказати не можуть, один загиблий перебуває поруч з літаком", - сказав один зі співробітників аварійних служб Шереметьєво.

Розмова закінчується проханням привезти які не постраждали в спеціально підготовлену кімнату, де на них чекали поліцейські і психологи.

Нагадаємо, пасажирський літак SSJ-100, який прямував до Мурманська, підвечір 5 травня загорівся під час аварійного приземлення в московському аеропорту "Шереметьєво". Повітряне судно вилетіло з летовища, однак через деякий час  запросило аварійну посадку. В Росії офіційно повідомили про 41 загиблого, ще 10 людей шпиталізовані.

Слідком Росії розглядає три основні версії катастрофи: недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів і людей, які проводили технічний огляд борту; несправність повітряного судна і несприятливі метеоумови. 7 травня росЗМІ повідомили, що пріоритетною версією катастрофи у російському аеропорту "Шереметьєво" є ціла низка помилок пілотів літака.

ВідеоРосійські слідчі розглядають помилку екіпажу як основну причину трагедії в аеропорту "Шереметьєво"

Офіційних версій кілька: погода, несправність судна та недостатня кваліфікація пілотів. Неофіційно саме дії екіпажу - до і після посадки - і стали причиною вогняної авіатрощі. Вирішили летіти через грозовий фронт, поквапилися повернутися замість того, аби випалити зайвий керосин, та наостанок заходили на посадку на надвисокій швидкості.  

Російські слідчі розглядають помилку екіпажу як основну причину трагедії в аеропорту "Шереметьєво"

Залиште свій коментар

Вибір редакції