Катастрофа у "Шереметьєві": слідство розглядає пріоритетною версією аварії помилки пілотів – Ъ

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Також є питання до роботи надзвичайних служб у самому аеропорту.

Пріоритетною версією катастрофи у російському аеропорту "Шереметьєво" є ціла низка помилок пілотів літака.

Про це повідомляє видання "КоммерсантЪ" з посиланням на дані розслідування.

За їхніми даними, першою помилкою пілотів було ухвалення рішення про політ через грозові хмари, де в літак і влучила блискавка. Через 14 хвилин після початку польоту капітан Денис Євдокимов повідомив через резервний канал про відмову автоматики та надіслав запит на аварійну посадку.

Літак здійснив кілька кіл та почав приземлятися. На думку експертів, це була ще одна помилка пілотів, оскільки спочатку варто було б провести більше часу у повітрі для того, щоб спалити керосин. Через це літаку довелося сідати із максимальною вагою, що створювало додаткові труднощі під час посадки.

Що стосується посадки, то вона відбувалась у ручному режимі і також була здійснена із помилками. Пілоти не змогли втримати відповідну швидкість для приземлення, що спричинило перший удар об взлітно-посадкову смугу і так званий "відскок". Згодом стався і другий "відскок", під час якого, найімовірніше, стійки шасі пробили паливні баки та спричинили займання.

Як пише видання, пасажири у хвості літака під час "відскоків" отримали серйозні травми та не могли власноруч вибратися із охопленого полум’ям літака.

Окрім цього, існують також питання і до роботи надзвичайних служб в аеропорту.

"Є регламент аварійно-рятувального забезпечення безпеки польотів, який виконаний не був. Відповідно до нього перші рятувальні машини повинні прибути на місце події через три хвилини. Але не з моменту виникнення самої НС, а з моменту отримання відповідної команди. Так ось, за нашими даними, пожежники вклалися в норматив, але прибули набагато пізніше, ніж почалася сама пожежа і порятунок пасажирів з борту лайнера", - розповіла керівник "Шереметьєвської" профспілки бортпровідників Ілона Борисова.

За її словами, самі команди "Тривога" та "Готовність" були надані надзвичайникам із запізненням.

Нагадаємо, пасажирський літак SSJ-100, який прямував до Мурманська, під вечір 5 травня загорівся під час аварійного приземлення в московському аеропорту Шереметьєво. Повітряне судно вилетіло з летовища, однак через деякий час запросило аварійну посадку. У Росії офіційно повідомили про 41 загиблого. Слідком Росії розглядає три основні версії катастрофи: недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів і людей, які проводили технічний огляд борту; несправність повітряного судна і несприятливі метеоумови.

ВідеоРосійські слідчі розглядають удар блискавки як основну причину трагедії в "Шереметьєві"

Головна версія трагедії в аеропорту " Шереметьєво" на думку слідства - що авіатрощу спричинив удар блискавки. Серед інших - розглядають несправність судна та недостатню кваліфікацію пілотів. Нині російські правоохоронці досліджують дані бортових самописців. Один з них виявився пошкодженим.  

Російські слідчі розглядають удар блискавки як основну причину трагедії в "Шереметьєві"

Залиште свій коментар

Вибір редакції