Єврокомісія хоче оштрафувати Google на рекордну суму за маніпуляцію результатами пошуку – ЗМІ

За інформацією видань Financial Times та Wall Street Journal, штраф, який Єврокомісія планує накласти на Google, може перевищити рекордні до цього 1,06 мільярда євро. 

Європейська комісія (ЄК) має намір оштрафувати інтернет-гіганта Google, що входить у холдинг Alphabet Inc, за зловживання домінуючим становищем на ринку пошукових систем на рекордну суму.

Розмір грошового покарання може перевищити рекордні 1,06 мільярда євро, на які оштрафували в 2009 році корпорацію Intel, повідомили в п'ятницю, 16 червня, британське видання The Financial Times та американське The Wall Street Journal із посиланням на власні джерела, передає Deutsche Welle.

Очікується, що про розмір штрафу оголосять найближчими тижнями.

ЄК веде три розслідування щодо Google з кінця 2010 року.

Справа, у якій очікується оголошення штрафу, стосується звинувачень на адресу Google в тому, що компанія маніпулює результатами пошуку на користь свого сервісу порівняння цін Google Shopping.

Також в ЄК заявляли, що Google зловживає своїм домінуючим становищем, пропонуючи деякі зі своїх інструментів онлайн-реклами, зокрема, порівняння цін, при пошуку на сторонніх веб-сайтах. Речник Єврокомісії відмовився прокоментувати розмір штрафу та час його офіційного оприлюднення.

В Google також поки що не прокоментували можливе покарання.

Раніше в Google називали звинувачення з боку Єврокомісії "помилковими". Відповідно до європейського антимонопольного законодавства компанія Google може бути оштрафована на суму до 10 відсотків від річної виручки.

Обсяг продажів холдингу Alphabet Inc. у 2016 році перевищив 90 мільярдів доларів США.

Нагадаємо, компанія Google розробляє власний блокувальник для мобільної і десктопної версії свого браузера Chrome, повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела.

Додаток, що розробляється буде блокувати рекламу, "яка приносить негативний досвід" користувачам. Який саме негативний досвід, поки невідомо. На думку видання, подібний додаток буде не адблокером, а фільтром реклами. Реклама ж з негативним досвідом буде визначатися за стандартами Coalition for Better Ads.

Залиште свій коментар

Наступна публікація