Новий міст через Волгу, який за вітряної погоди почав сильно вібрувати, відремонтують. Причину "танців" мосту пояснили відхиленнями від стандартного проекту.
У Волгограді відремонтують так званий "танцюючий" міст. Ремонтом та випробуванням мосту через Волгу займеться Центральний аерогідродинамічний інститут (ЦАГІ) імені Жуковського, повідомив начальник одного з відділень ЦАГІ Олександр Дзюба.
Він також пояснив, через що по мосту пішли "хвилі", які вразили автомобілістів і спостерігачів.
За словами Дзюби, причина незвичайних коливань криється у відхиленні від стандартного проекту будівництва та внесення змін у процесі модифікації. "ЦАГІ і ще низку інститутів підключилися до усунення дефектів цього проекту. На нашу думку, потрібно внесення незначних змін до аеродинамічної форми цієї споруди", - сказав експерт.
Він також зазначив, що на даний момент ситуація з мостом не критична, враховуючи ті пориви вітру, які спостерігаються в Волгограді. Зараз по мосту дозволено рухатися тільки на легкових машинах, причому при швидкості вітру не більше 16 м/с, так як висувалося припущення, що саме поривчастий вітер викликав незвичайне явище.
На початку червня комплексну перевірку моста провели вже фахівці Науково-дослідного інституту цивільної оборони та надзвичайних ситуацій МНС Росії. Відповідно до їхніх висновків, технічний стан споруди в результаті коливань не постраждав.
Цю інформацію підтвердили раніше також кращі інженери і фахівці дорожнього господарства країни, покликані вирішити проблему коливань. Однак, як повідомляла тоді прес-служба губернатора Волгоградської області, експерти відзначили, що міст потребує конструктивних змінах аеродинаміки.
Нагадаємо, що дивні хвилі на бетонному мосту через Волгу з'явилися ввечері 20 травня, коли швидкість вітру складала близько 16 м/с, що складно назвати природним катаклізмом. При цьому амплітуда бетонних хвиль становила від 40 см до 1 метра. Проїжджа частина мосту стала схожою на небезпечний атракціон, і було вирішено закрити міст на час.
Його зведення у Волгограді велося з 1996 року і витратили на цей проект 2,5 млрд рублів. Державним замовником будівництва виступало управління автомобільних доріг адміністрації Волгоградської області. Замовником-забудовником було унітарне підприємство "Волгоградоблстройинвест", генеральним підрядником - "Волгомост". Субпідрядниками були понад 40 організацій.
Читайте також:
В Росії розхитався новий міст через Волгу: автомобілі підкидувало у повітря
Навпроти будівлі ФСБ в Петербурзі "підняли" 65-метровий фалос
Через недбалість влади у Дніпродзержинську закрили головний міст