Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Ігор Матьков має чималий робочий стаж і мріяв стати пілотом.

Бортпровідник рейсу PS752 34-річний Ігор Матьков хвилювався перед перельотом до іранської столиці – його напрямок польоту змінили раптово. Про це розповіла ТСН колишня цивільна дружина Ігоря Крістіна Александрович.

Із Матьковим вони залишились у дружніх стосунках. Востаннє бачились за кілька днів до фатального рейсу – 5 січня.

"Ми в неділю 5 січня з ним бачилися. Незважаючи на те, що ми більше року, як розійшлися, він хотів з моїм сином піти погуляти: піти на каток або з'їсти піцу. Але в цей день не вийшло так, щоб Альоша з ним пішов погуляв. І ми з ним зустрілися в кафе - він привіз мені індійські солодощі з Делі, з рейсу, я йому теж подаруночок до Нового року подарувала, і ми дуже багато розмовляли. Ми говорили більше двох годин. І він говорив тоді про цей рейс. Каже - "уявляєш, у мене стояв рейс Барселона. Мені її ось зняли і замість Барселони поставили Тегеран. А там таке коїться! Там ракети вже наведені". І він так все це емоційно розповідав! Каже, «ну якось мені навіть летіти ось тривожно». Я говорила: "так, ладно. Ти себе накручуєш! Ви ж літаєте там, туди-сюди". І ми так добре з ним поспілкувалися в неділю", - розповідає Крістіна.

Телефонував Ігор Крістіні і напередодні вильоту. Жінка розповідає, що рейс до Тегерану вважається серед екіпажів дуже важким – виконується серед ночі і проміжок відпочинку у іранській столиці досить короткий. Ігор відчутно хвилювався перед роботою.

"Вчора перед рейсом ввечері він подзвонив. Він завжди дзвонив, коли його щось хвилює. Він подзвонив спочатку моєму синові, поговорив з ним, і потім передзвонив мені", - каже жінка.

Александрова розповіла, що Ігор "жив у небі" і дуже мріяв стати пілотом. Він проходив курси, тренувався, отримав ліцензію і чекав, що його запросять на цю роботу. Навіть познайомились Крістіна та Ігор на борту літака, на якому Матьков працював – йому тоді було 24 роки.

Відео Що відомо про Boeing 737, який розбився в Ірані

Boeing 737, який зазнав катастрофи під Тегераном, новий. До авіапарку МАУ він надійшов 3 із половиною роки тому, безпосередньо із заводу. Більше інформації – далі в сюжеті.

Що відомо про Boeing 737, який розбився в Ірані

Вранці 8 січня у столиці Ірану Тегерані розбився український пасажирський літак авіакомпанії МАУ, який виконував рейс "Тегеран-Київ".

На борту перебували 167 пасажирів і 9 членів екіпажу, ніхто не вижив.  Усі 9 членів екіпажу, а також 2 пасажири були громадянами України. РНБО опублікував список загиблих. Відомо, що на рейс зареєструвалося 169 пасажирів, втім двоє людей так і не сіли на борт літака.

МЗС України спочатку повідомило, що до падіння літака призвели технічні проблеми з двигуном, а версія теракту наразі не розглядається. Потім там змінили інформацію і заявили, що версії наразі все ще встановлюються. Літак впав майже одразу після зльоту з аеропорту імені Імама Хомейні. 

Офіс генпрокурора вже розпочав розслідування катастрофи - справа розглядається за ч. 3 статті 276 Кримінального кодексу (порушення правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту, що спричинило загибель людей).

На час встановлення обставин авікатастрофи всі українські авіакомпанії тимчасово припинять польоти у повітряному просторі Ірану.

ТСН.ua зібрав головне про аварію та стежить за подіями в текстовій онлайн-трансляції.

Залиште свій коментар

Вибір редакції