Ліки від застуди можуть призвести до небезпечних наслідків

Медикаменти викликають алергію, що може призвести до смертельного наслідку.

Звичайна пігулка від застуди може спровокувати алергію, яка іноді призводить до смерті, йдеться у сюжеті "Сніданку з 1+1".

Часто лікування від сезонної недуги обертається алергією на медикаменти. До неї схильна практично кожна людина, яка приймає ліки, адже це специфічна реакція імунної системи. Її може спровокувати будь-який препарат. А найчастіше причиною алергії є антибіотики, місцеві знеболювальні та протизапальні препарати. Прояви алергії можуть бути дуже серйозними.

"У декого алергічні реакції розвиваються у вигляді набряків різних частин тіла, анафілактичного шоку, набряку гортані. У певному відсотку випадків такі стани призводять до смертельного результату", - розповіла лікар-терапевт Ганна Бубирьова.

За словами Дмитра, у нього під час лікування звичайної застуди проявилася алергія на медикаменти. Хлопець розповів, що вирішив прийняти на дві пігулки більше, ніж прописала лікар, щоб швидше видужати. Після цього на шкірі з'явилося безліч маленьких прищиків. Висипання на руках супроводжували свербіж та висока температура тіла. Щоб подолати такі прояви, лікар призначила йому інші препарати – вже від алергії.

Експерти радять: для зменшення ризику виникнення алергії, не приймайте нових медикаментів, не порадившись із лікарем. Не вживайте ліки у великих кількостях. Та, якщо маєте схильність до алергії, обов'язково завчасно повідомляйте про це медикам.

ВідеоАлергія на медикаменти: поради лікаря, як вберегти себе від недуги

Нагадаємо, українців атакують невідомі віруси. Найдивнішим симптомом є відсутність підвищеної температури.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: