Метро на Троєщину почнуть будувати вже у вересні
Залучення інвесторів до будівництва четвертої гілки столичного метро не збільшить вартості жетонів.

Будівництво першої станції четвертої гілки столичного метро на Троєщину (Подільсько-Вигурівська лінія) розпочнеться у вересні.
Про це заявив голова КМДА Олександр Попов.
"Будівництво першої станції метро на Троєщину почнеться вже у вересні. Щити, які звільняються від будівництва метро на Теремки, ми переводимо на об'єкт четвертої лінії підземки, що буде складатися з 12 станцій", - зазначив Попов.
Київська влада планує розпочати будівництво з найбільш проблемних ділянок на правому берегу Дніпра, а також цього року буде почате будівництво станції "Райдужна" на лівому березі, яка розташовуватиметься за Подільсько-Воскресенським мостовим переходом.
За словами Попова, КМДА до кінця серпня розраховує підписати договір про основні принципи партнерства із "Внешэкономбанком" (Росія), дочірня компанія якого – ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування" – виграла конкурсні торги і стала компанією-консультантом у реалізації проекту будівництва четвертої лінії метро.
Також КМДА має намір залучити інвесторів для будівництва четвертої гілки метро. Попов зазначив, що їх участь у проекті ніяк не відобразиться на вартості проїзду в київському метро.
Нагадаємо, КМДА на початку серпня визначила ВАТ "Федеральный центр проектного финансирования" (Росія) розробником проектно-технічної документації з будівництва 4 лінії метрополітену.
Ця компанія належить "Внешэкономбанку".
На часі Київський метрополітен, який був відкритий у 1960 році, складається з 3 ліній, на яких розташовані 50 станцій.