Пілоти влаштували в небі під Києвом авіамайдан

Авіатори вимагають скасувати зайві дозволи.

Приватні пілоти вимагають скасувати зайві дозволи на міжнародні польоти і радять українським чиновникам переймати європейський досвід. Нині для вильоту за кордон потрібно отримати згоду від Державної авіаційної служби і витратити на дозвільне листування кілька днів. У Європі ця процедура триває не більше 15 хвилин. На знак протесту обурені льотчики здійснили двогодинний політ неподалік Києва. У Державіаслужбі мітингарів запросили сісти за стіл переговорів.

Про це йдеться в сюжеті програми ТСН.19:30.

Жак Дожонг має в Україні бізнес та літачок на євробляхах. "Європа" - це назва двомісного літака, на якому бельгієць літає в приватних справах. За кілька хвилин він має вирушити до Польщі.

"Чому так складно?!", - нарікає він.

Це риторичне запитання він ставить в Україні вже з десяток років, коли сідає за штурвал.

"Якщо ви хочете летіти з Бельгії до Польщі – нічого не потрібно. Навіть не потрібен план польоту. Тут не так. Коли ви хочете летіти за кордон – це дуже складно, потрібен дозвіл, план польоту", - каже пілот з Бельгії Жак Дожонг.

ВідеоПілоти надлегкої авіації вимагають змінення процедури отримання дозволу вильоту за кордон

Пілоти вимагають скасувати зайві дозволи на міжнародні польоти. Нині для вильоту за кордон потрібно отримати дозвіл від Державної авіаційної служби і витратити на переписку кілька днів. Тоді як в Європі вся процедура займає не більше 15 хвилин. На знак протесту обурені пілоти зробили двогодинний політ під Києвом. У Державіаслужбі мітингарів запросили сісти за стіл перемовин.

Пілоти надлегкої авіації вимагають змінення процедури отримання дозволу вильоту за кордон

Відомий авіаконструктор та досвідчений пілот Юрій Яковлєв показує типову форму для заповнення плану польоту. Стандартна інформація з нестандартною подачею.

"Він повинен за кілька днів звернутися до Державіаслужби і надіслати заявку. Ми повинні чекати на дозвіл", - каже пілот.

Чекати на дозволи від чиновників українським приватним пілотам набридло і вони вийшли на протест. Народжені літати мітингувати на землі не можуть. Тому авіамайдан вирушає в небо.

500 метрів над землею за швидкості в 150 кілометрів за годину. Так мітингує авіамайдан. Летіти на Межигір’я вже немає сенсу, простір над Козином, де живе чинний президент, іще зачинений. Тому літають біля Києва. На щастя, поліція повітряні коридори не перекриває.

Літаки класу "ультралайт" кружляють у небі під Києвом і долітають до Житомира. Тут теж не хочуть ходити на поклони до кабінетів.

"Якщо у мене є міжнародне пілотське, проходження льотної придатності, якщо у мене є четвертий рівень англійської – це необхідні дані для міжнародного польоту. Чому я повинен кілька діб вимолювати у департаменту цей дозвіл?!, - каже приватний пілот Леонід Крігер.

Не встигла авіаційна покришка догоріти, як у Державіаслужбі заявили, що готові сісти за стіл перемов. Обмін пропозиціями призначили на 12 квітня.

Ігор Бондаренко

Залиште свій коментар