"Україна не стояла перед вибором — будувати дороги чи лікарні", — НАДУ

Дата публікації
Перегляди
477
Поділитись:
WhatsApp
Viber
"Україна не стояла перед вибором — будувати дороги чи лікарні", — НАДУ

За словами президента НАДУ Миколи Березовського, "Укравтодор" повністю впорався з анонсованими навесні планами.

Проект "Вєлике будівництво" повністю себе виправдав, а його критика з боку ексміністра фінансів Ігоря Уманського будується на фейках і маніпуляціях.

Про це заявив президент Національної асоціації дорожників України (НАДУ) Микола Березовський.

За його словами, Україна ніколи не стояла перед вибором — дороги чи медицина. "Жодного разу з боку керівництва МОЗ не було заяв, нібито їм не вистачає коштів на боротьбу з епідемією. Нас всіх запевняли, що "коронавірусна" програма профінансована повністю. У цьому фонді, як і раніше два десятки мільярдів гривень. Дорожники, до речі, як можуть, допомагають там, де чиновники недопрацювали, найбільші дорожні компанії, члени НАДУ, закупили й безоплатно поставили до лікарень обладнання на десятки мільйонів гривень", — зазначив Березовський.

За словами президента НАДУ, "Укравтодор" повністю впорався з анонсованими навесні планами.

"Планувалося, що 2 тисячі кілометрів зроблять місцева влада, а 4 тисячі — "Укравтодор". І Олександр Кубрак, віддамо належне його енергії, ентузіазму й цілеспрямованості, завдання президента виконав. На низці об'єктів підвели іноземні підрядники. Сподіваємося, що в наступному сезоні керівництво "Укравтодору" зробить висновки — і ми припинимо довіряти реалізацію великих і важливих контрактів компаніям, які не працювали в Україні, не мають тут ані матеріально-технічної бази, ані фахівців", — вважає голова дорожньої асоціації.

Березовський запевняє, що заяви Ігоря Уманського про завищені ціни спростовуються фактами. За один і той же обсяг виконаної роботи "Укравтодор" в середньому платить підрядникам на 20% менше, ніж ЄБРР або Світовий банк, які також фінансують частину проєктів в Україні.

"У когось є сумніви в тому, що ЄБРР і Світовий банк дуже ретельно і об'єктивно перевіряють, чи не завищує підрядник вартість робіт і матеріалів? Нас намагаються переконати в тому, що "раніше" ремонт кілометра дороги в середньому обходився дешевше. Знову маніпулювання. Сьогодні виконуються роботи з повним посиленням конструктиву (заміною підстави), оснащенням дороги у відповідності з усіма сучасними вимогами безпеки. Фактично робиться капітальний ремонт, а не косметична заміна шарів асфальтобетону, як в попередні роки", — повідомив Березовський.

На думку глави НАДУ, на українському ринку працює набагато більше компаній, ніж в європейських країнах.
"Є і великі компанії, а як без них? Як побудувати такий грандіозний об'єкт, як нова траса Н-31 Дніпро-Решетилівка силами маленьких компаній? Там тільки на одній ділянці працює понад 300 одиниць різної техніки", — зазначає Березовський.

У НАДУ впевнені, що проєкт "Велике будівництво" дав позитивні результати. Україна вперше не віддає, а повертає з-за кордону своїх фахівців, відроджує профільну освіту. Завдяки дорожньому будівництву цього року значно зросли обсяги у хімічній промисловості, транспортників, машинобудівників, металургів. До 50% інвестицій в інфраструктуру повертаються в бюджет у вигляді різних податків і зборів.

"Вперше країні вдалося реалізувати настільки масштабну програму дорожнього будівництва. І саме цей факт сьогодні у багатьох викликає заздрість і неприкриту злість", — резюмував Березовський.

Позаштатний радник керівника Офісу президента Андрія Єрмака Ігор Уманський 12 листопада написав заяву на звільнення з посади. Про це він повідомив на своїй сторінці в Facebook.

Нагадаємо, ексміністр фінансів Ігор Уманський недавно заявив про відхід з посади позаштатного радника глави ОП, оскільки не згоден з введенням карантину вихідного дня. Він також розкритикував програму "Великого будівництва", яка, на його думку, не створює точок економічного зростання.

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
477
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація