Персоналу нових швидкісних потягів обіцяють вищі за середні українські зарплати.
Заробітна плата машиністів швидкісних електропоїздів виробництва Hyundai Rotem і Skoda vagonka, які курсуватимуть в Україні, становитиме від 9 до 24 тисяч гривень на місяць.
Про це повідомив на відкритті центру для підготовки машиністів віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури Борис Колесніков.
За його словами, зарплата машиніста складатиме 12 тисяч, а ставка помічника машиніста становитиме близько 9 тисяч гривень.
При цьому Колесніков зазначив, що на Заході в таких потягах працює один машиніст, а в Україні на початковій стадії планується використовувати двох спеціалістів.
"Коли буде один машиніст, тоді платитимемо 24 тисячі гривень", - пообіцяв міністр.
"Нам потрібно буде 8-10 місяців, щоб у нас на поїзді був один машиніст. За рахунок того, що кількість поїздів збільшиться, ми всіх працевлаштуємо", - сказав він.
Колесніков також повідомив, що зарплата стюардів (провідників), які обслуговуватимуть по три вагони швидкісного поїзда, становитиме 6-7 тисяч гривень. Зарплата старшого стюарда, який виконуватиме обов'язки, схожі з обов'язками начальника поїзда, становитиме 7-8 тисяч.
На посаду стюардів швидкісного поїзда професійний відбір пройшли 105 кандидатів, на посаду старшого стюарда – 30, на посаду машиніста швидкісного поїзда і помічника машиніста – по 50 кандидатів.
Електропоїзди Hyundai і Skoda призначені для перевезень пасажирів з експлуатаційною швидкістю до 160 км/год. залізницями України з шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках шляху з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25 000 В, частотою 50 Гц.
Поставки 10 нових двосистемних міжрегіональних електропоїздів у дев'ятивагонній комплектації від Hyundai Corporation здійснюються в рамках проекту упровадження в Україні прискореного залізничного руху за контрактом, підписаним з компанією Hyundai Corporation 16 грудня 2010 року. Загальна вартість за проектом становить 307 млн. доларів США.
Поставки двох двосистемних двоповерхових шестивагонних електропоїздів виробництва Skoda vagonka здійснюються згідно з угодою, укладеною між Південною залізницею і компанією Skoda в січні 2011 року.