Серед кращих - Wakeout!, Zoom, Endel, ігри Genshin Impact, Disco Elysium.
Apple опублікували список найпопулярніших застосунків з App Store за минулий рік. У рейтинг увійшло 15 застосунків, серед яких ігри, а також застосунки, які виявилися незамінними для полегшення життя, поліпшення здоров'я і взаємодії.
Рейтинг опубліковано на сайті Apple.
Під час складання рейтингу експерти Apple враховували креативний дизайн, зручність використання і інноваційні технології, культурний вплив, корисність і важливість.
До числа переможців рейтингу 2020 року увійшли застосунки які допомогли людям краще впоратись з життям і роботою з дому. Наприклад, застосунок для домашніх тренувань Wakeout! було визнано застосунком року для iPhone, а сервіс відеоконференцій Zoom - застосунком року для iPad.
Компанія Disney +, яка допомагала сім'ям розважати дітей під час карантину, стала застосунком року для Apple TV. Застосунок для релаксації і сну Endel було названо найкращим для Apple Watch. А ось застосунком 2020 року для продуктивності компанія назвала Fantastical, що працює на Mac. Він допомагає краще організовувати свої робочі і повсякденні завдання.
Топ-15 застосунків виглядає так:
Wakeout - для спортивних тренувань вдома;
Zoom - для проведення відеоконференцій;
Fantastical - для тайм-менеджменту;
Disney + - відеосервіс;
Endel - для контролю сну;
Genshin Impact - відеогра від компанії miHoYo;
Legends of Runeterra - відеогра від компанії Riot Games;
Disco Elysium - відеогра від компанії ZA / UM;
Dandara Trials of Fear - відеогра від компанії Long Hat House;
Sneaky Sasquatch - відеогра від компанії RAC7;
Pokémon GO - відеогра від компанії Niantic;
Shine - для зниження рівня стресу і тривожних станів;
Caribu - для спільних онлайн-ігор з дітьми в режимі відеодзвінків;
ShareTheMeal - для благодійної підтримки дітей, які страждають від голоду;
Explain Everything Whiteboard - для дистанційного навчання.
Переможці конкурсу кращих програм цього року отримають першу в історії фізичну нагороду із зображенням логотипу App Store, зробленого на 100% з переробленого алюмінію, з ім'ям переможця на ній.
Нагадуємо, що Apple штрафують на 10 млн євро за оманливу рекламу своєї продукції.