Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Астрономи знайшли двійника Землі майже з такими ж параметрами

Хоч планета і схожа на Землю, але все одно жити на ній не можна через високу температуру.

Міжнародна група астрономів повідомила про те, що їй вдалося визначити масу раніше знайденої екзопланети Кеплер-78b розміром із Землю.

Вона має щільність близьку до щільності нашої планети. При цьому Кеплер-78b розташований далеко за межами потенційно населеної зони, нагріваючись майже до 3000 градусів.

Як йдеться у двох статтях, опублікованих журналом Nature, знайдена екзопланета могла б претендувати на роль "двійника Землі", якби не надвисока температура на її поверхні.

Телескоп "Кеплер", головною метою якого є пошук екзопланет, був запущений у травні 2009 року. У травні 2013 року телескоп вийшов з ладу, а в серпні NASA відмовилося від спроб повернути його в робочий стан.

Тим не менш, за час своєї роботи "Кеплер" накопичив так багато даних, що на їхній повний аналіз піде ще кілька років.

Кеплер-78b
NASA
Kepler-78b
Характерним прикладом цього стало відкриття планети Kepler-78b одразу двома науковими групами. Перший колектив під керівництвом Ендрю Ховарда виявив цю планету і дуже точно обчислив її масу і щільність.

Так, маса Kepler-78b перевищує земну в 1,8 рази, а радіус - в 1,2 рази. Завдяки таким габаритами щільність цієї планети майже не відрізняється від земної - вона становить 5,3 грама на кубічний сантиметр.

Висновки Ховарда і його колег були підтверджені і другою групою астрономів під керівництвом Франческо Пепе з університету Женеви.

Однак обидва наукових колективи погоджуються в тому, що, незважаючи на надзвичайну схожість Землі і Kepler-78b, життя на ній існувати не може.

Річ у тім, що ця планета робить один оберт навколо світила за неповних 9 днів і на її поверхні панують температури в 1,1-2,7 тисячі градусів Цельсія.

Тим не менш, Kepler-78b все ж є "найземлеподібнішою" планетою з тих, які вченим вдалося виявити за останні роки.

Як повідомлялося раніше, телескоп "Хаббл" знайшов найстарішу і найвіддаленішу галактику у Всесвіті.