NASA назвало імена астронавтів для місій SpaceX та Boeing

NASA у 2010 році запустило програму зі стимулювання розробки приватних пілотованих космічних кораблів.

Космічне агентство NASA озвучило імена астронавтів для місій SpaceX та Boeing, які відбудуться в листопаді та наприкінці 2018 року відповідно.

Про це повідомили під час онлайн презентації космічного агентства, пише Громадське.

Астронавтами, що виконуватимуть місію на кораблі CTS-100 Starliner від Boeing стали: Ерік Боул, Кріс Фергюсон та Ніколь Анапу Ман.

На апараті Crew Dragon від SpaceX в політ відправляться астронавти: Боб Бенкен, Даг Харлі, Сані Вільямс, та Віктор Гловер.

NASA у 2010 році запустило програму зі стимулювання розробки приватних пілотованих космічних кораблів, які могли б доставляти американських астронавтів на Міжнародну космічну станцію.

За час фінального етапу програми NASA уклало контракти на перевезення астронавтів зі SpaceX, яка розробляє корабель Crew Dragon, і Boeing, що розробляє CTS-100 Starliner.

Обидва космічних кораблі мали відправитися в безпілотний політ до МКС в серпні 2018 року, а пілотовані польоти повинні були відбутися в листопаді для Boeing і грудні для SpaceX. Тепер стали остаточно відомі нові терміни для обох кораблів.

Фотогалерея Астрономи за допомогою потужного телескопа зробили фото Tesla у відкритому космосі (5 фото)

Безпілотний політ Crew Dragon запланований на листопад 2018 року, а в квітні 2019 роки за ним послідує політ з астронавтами на борту. За день до цього віце-президент Boeing оголосив, що CTS-100 Starliner відправиться в перший безпілотний політ в кінці 2018 року або початку 2019, а перший пілотований політ корабля відбудеться влітку 2019 року.

ВідеоАмериканські астронавти вийшли у відкритий космос, аби встановити камери

Нові прилади, які зніматимуть зображення високої чіткості, потрібні будуть астронавтам вже найближчим часом. Краще зображення знадобиться, коли до МКС стикуватиметься капсула з новим екіпажем. Наразі астронавтів до МКС доправляють російські капсули, а за кожного космонавта NASA змушена платити до 82 мільйонів доларів. Альтернативою для американських астронавтів могли би стати рейси компаній Boeing та SpaceX, утім, ті лише наприкінці року почнуть випробування.

Американські астронавти вийшли у відкритий космос, аби встановити камери

Нагадаємо, що раніше астронавт NASA Ренді Бреснік виклав у Twitter фото нічного Києва, який світиться тисячами вогнів і створює неймовірну картину, що заворожує.

Фото було зняте з космосу з Міжнародної космічної станції (МКС).