Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Завдяки їй доправлять вантаж до Міжнародної космічної станції.

2 листопада був здійснений запуск ракети-носія "Antares" - проєкт, над яким вже декілька років спільно працюють американські та українські космічні підприємства.

Про це повідомляє посольство України в США.

"Україна та США реалізували ще один успішний проект у сфері мирного дослідження космосу", - написали дипломати.

Так, "Antares" створений американською корпорацією "Нортроп Грумман" за участю іноземних партнерів, серед яких і українські підприємства.

"А саме – головна конструкція першого ступеня, яка виводить ракету на орбіту, розроблена конструкторським бюро "Південне" та виготовлена на "Південному машинобудівному заводі ім. Макарова" у співпраці з низкою українських компаній", - розповіли у посольстві.

Запуск було здійснено з космодрому НАСА "Уоллопс Айленд", що в штаті Вірджинія.

Ракета-носій створена для доставки модуля "Сігнус", який має доправити вантаж до Міжнародної космічної станції.

Україна та США реалізували ще один успішний проект у сфері мирного дослідження космосу Сьогодні був здійснений запуск...

Опубліковано Embassy of Ukraine in the USA / Посольство України в США Субота, 2 листопада 2019 р.

Раніше стало відомо, що космічне агентство NASA відкриває Міжнародну космічну станцію для туризму та підприємництва. МКС поки що єдине місце в космосі, куди можуть дістатися люди і де можуть жити. Як і за скільки можна злітати в космос - читайте в матеріалі ТСН.ua.