В пустелі Гобі знайшли скелет великого динозавра - ЗМІ

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

За словами дослідників, він пролежав там близько 70 млн років.

Група японських і монгольських вчених під час спільного дослідження на території пустелі Гобі виявила великий скелет динозавра.

Про це повідомило агентство Jiji.

За словами фахівців, знайдені кістки з вірогідно належать зауроподу, а їх вік сягає 70 млн років. Ці травоїдні динозаври мешкали в юрський і крейдовий періоди на всіх континентах. Їх довжина могла перевищувати 20 м, а маса становила від 15 до 30 тонн. Вони могли жити в сухому кліматі та інших екстремальних умовах.

Серед виявлених кісток головною є тазова і хвостова частини скелету, зокрема велика стегнова кістка довжиною 1,55 м. Вчені відзначають, що це один з найбільших зразків, знайдених в цьому регіоні при розкопках шару грунту пізнього крейдового періоду.

Під час експедиції дослідники змогли відшукати скам'янілий слід двоногого травоїдного динозавра, що належить до загону орнітоподів. Його розміри становлять 86 на 115 см, що близько до рекордних показників за всю історію проведення розкопок. При цьому сам динозавр, ймовірно, був досить великим представником свого загону і досягав 17 м у довжину, а це на 5 м більше, ніж знаменитий хижий тиранозавр.

ВідеоУ Ріо-Де-Жанейро згорів найстаріший музей Бразилії з мільйонами експонатів

Пожежа спопелила найстаріший музей Бразилії. У будівлі зберігалися понад 20 мільйонів експонатів. Серед них цінні артефакти з різних країн, кістки динозаврів та метеорити. Що з цього вціліло, досі невідомо.

У Ріо-Де-Жанейро згорів найстаріший музей Бразилії з мільйонами експонатів

Нагадаємо, раніше в Аргентині вчені викопали скелет динозавра-гіганта, який мав довгу шию та хвіст, був 10 метрів завдовжки і важив близько 80 тонн. Відкриття свідчить про те, що динозаври еволюціонували насправді на 30 мільйонів років раніше, ніж вважали вчені.