Вчені знайшли у Марокко найстаріші останки Homo sapiens

Також були виявлені кам'яні знаряддя та кістки тварин.

Найстаріший викопні останки Homo sapiens віком близько 300 тисяч років були знайдені в Джебель-Ірхуді, що в Марокко. Вони на 100 тисяч років старші раніше знайдених рештків людини.

Відкриття було представлено в дослідженні в журналі Nature, - пише CNN.

Це перша подібна знахідка у Північній Африці і вона розширює ареал "колиски людства". Попередні схожі знахідки були на півдні або у Східній Африці. Виявлені скам'янілості, в тому числі частково черепа і нижної щелепи, належать п'яти різним особам, в тому числі трьом молодим дорослим, підліткам і дітям віком близько 8 років. Також були знайдені кам'яні знаряддя, кістки тварин і сліди пожежі.

Дослідники заявляють, що найкраще у цих скам'янілостях те, що вони "вловлюють момент еволюції". Риси обличчя черепа схожі на сучасних людей, але місце для мозку дуже витягнуте і схоже на таке ж у архаїчно ранніх людей.

Нагадаємо, що раніше німецьким ученим вдалося розшифрувати ДНК, витягнуту з скам'янілостей віком 300-400 тисяч років, - найдавнішу ядерну ДНК предків людини. Результати аналізу вказали на те, що предки Homo sapiens дуже давно відділилися від предків неандертальців і денисовців в самостійний вид.

Археологи знайшли мумії та скарбницю артефактів у 3500-річний гробниці в Єгипті