Попередній звіт про авіакатастрофу в Ефіопії "грішить" на автоматику Boeing

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Прямо конкретна система не називається, однак проблема описана досить докладно.

Попередній звіт щодо авіакатастрофи в Ефіопії засвідчує наявність проблем із автоматизованими системами літака. Поведінка перед падінням борту Ethiopian Airlines подібна до обставин аварії літака Lion Air, що сталася раніше, повідомляє CNN.

В обох випадках ідеться про новий Boeing 737 Max 8. Перші офіційні підсумки розслідування ефіопської трагедії засвідчують, що пілоти боролися з наслідками неправильної поведінки електроніки протягом усіх 6 хвилин польоту. Вони не зуміли стабілізувати літак навіть виконанням надзвичайних процедур, рекомендованих Boeing. В останні миті льотчики разом намагалися витягти ніс літака, однак земля виявилася вже надто близько.

ВідеоПілоти Boeing 737 діяли за інструкцією, але не змогли вивести літак з фатального піке - слідчі

Попередні висновки про причини авіакатастрофи, що забрала 157 життів, оприлюднила влада Ефіопії. Слідчі повідомили – під час останнього польоту екіпаж Вoeing 737 відключав систему стабілізації повітряного судна, але це не допомогло вирівняти літак. За однією з версій, автоматика неправильно оцінювала положення літака і опускала ніс тоді, коли це не було потрібно.  

Пілоти Boeing 737 діяли за інструкцією, але не змогли вивести літак з фатального піке - слідчі

У звіті відзначається, що проблеми з літаком Ethiopian Airlines віддзеркалили ситуацію з катастрофою борту Lion Air у жовтні минулого року. У доповіді прямо не називається система MCAS, про яку неофіційно говорять фахівці, як про імовірну причину трагедій, але описаний алгоритм трагедії посилює аргументи тих, хто звинувачує саме цю програму. Попередній звіт не містить висновків щодо причини падіння лайнера. Остаточний офіційний звіт може бути оприлюднений протягом року.

Як повідомлялося, 10 березня в катастрофі борту Ethiopian Airlines загинули 157 пасажирів і членів екіпажу. Перед тим 29 жовтня 2018 року в Індонезії сталася авіакатастрофа із 189 людьми на борту. Літак впав у море через кілька хвилин після того, як злетів із Джакарти. Жоден із тих, хто перебував на борту, не вижив. Boeing уже активно працює над зміною програмного забезпечення моделі 737 Max 8. Ці літаки заборонили використовувати в низці країн світу, зокрема і в Україні, після останніх авіакатастроф.

Які країни відмовилися від використання Boeing 737 інфографіка оновлена 6
tsn.ua

Залиште свій коментар

Вибір редакції