NASA скасувала вихід астронавтів у відкритий космос: що сталося

Двоє астронавтів NASA не змогли вийти у відкритий космос / Фото: Associated Press

Це вже вдруге за місяць NASA довелося скасувати вихід у відкритий космос.

Двоє астронавтів NASA не змогли у понеділок, 24 червня, вийти у відкритий космос. Все через те, що зі скафандра одного з астронавтів почала витікати вода в шлюзову камеру і покрила передню частину шолома шаром льоду.

Про це пише Futurism.

Повідомляється, що інцидент стався одразу після того, як астронавти відкрили шлюзовий люк космічної станції. Трейсі Дайсон повідомила на Землю, що "вода всюди" і вся передня частина її шолома вкрита шаром льоду.

У NASA заявили, що цей витік води не становив загрози для життя Дайсон, хоча вихід у відкритий космос довелося скасувати.

"Загалом астронавти перебували в шлюзовій камері 45 хвилин і після того, як її було знову герметизовано, Дайсон і Баррат зняли свої скафандри. Водночас витік води вдалося усунути", — йдеться в повідомленні.

Відомо, що двоє астронавтів мали провести у відкритому космосі 6,5 години і провести ремонт станції, а також забрати зразки мікроорганізмів для вивчення того, чи можуть вони вижити в умовах космічного середовища.

Це вже вдруге за місяць NASA довелося скасувати вихід у відкритий космос своїх астронавтів через проблеми зі скафандрами.

Попри це NASA планує ще один вихід у відкритий космос на 2 липня, але тепер ці плани можуть змінитися.

Росія запустила в космос військовий апарат - щоб стежити за урядовим супутником США

Нагадаємо, космічний корабель Starliner компанії Boeing залишиться зістикованим із Міжнародною космічною станцією (МКС) щонайменше до 2 липня.

Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.