Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Рекламу британського бренду заборонили через "відвертих школярок"

Це вже друга заборона для бренду.

Британське агентство з регулювання реклами вдруге наклало заборону на рекламні продукти бренду American Apparel.

На думку агентства, модель шкільного віку виглядає "надто сексуально" на фотографії. Рекламні боси зреагували на скарги, що дівчина виглядає молодше 16 років, пише The Daily Mirror.

На фото модель позує у купальнику, який відкриває її сідниці. Це обурило агентство, яке назвало таку рекламу "сексуалізацією дівчат шкільного віку". Не врятувало American Apparel від заборони такого рекламного контенту навіть те, що моделі було 20 років.

реклама_American_Apparel_2
American Apparel
Скандальну рекламу вже вилучили з сайту

Це вже не перша заборона для бренду. Раніше їх звинуватили у використанні образу школярок у відвертих позах. На фото було видно нижню білизну моделей у коротких спідницях. 

Нагадаємо, що студенти Пенсильванського університету створили унікальний шолом, який "ховає" рекламу в реальному житті. Його зібрали за 48 годин зі зварювальних окулярів, web-камери та 7-дюймового екрану.

Залиште свій коментар

Вибір редакції