Онищенко подав до суду на телеканал Al Jazeera на $20 млн через "гроші Януковича"

Нардепа-втікача обурило проведене розслідування.

Екс-нардеп Олександр Онищенко подав до суду на телеканал Al Jazeera через опубліковане днями розслідування, у якому йшлося про придбання ним разом із бізнесменом Павлом Фуксом у Сергія Курченка компанії, що володіє $160 млн заморожених активів екс-президента Януковича. Про це Онищенко написав на своїй сторінці у Facebook.

"Що маю? Судовий позов на компанію Al Jazeera на $20 млн - за брехливу інформацію, подану в сюжеті, та нанесення мені репутаційного збитку", - повідомив утікач Онищенко.

За його словами, опублікований телеканалом варіант договору між ним та Фуксом зразка вересня 2015 року "ніким не підписаний".

"Al Jazeera опублікувала непідписаний варіант договору, в якому прописано припущення купити по дисконту за $30 млн. Однак ЗМІ, які співпрацюють з НАБУ, цей момент не згадали. Навмисна маніпуляція, аби у читача склалося враження, що угода вже тоді відбулася. А це неправда", - сказав він.

Давайте еще раз расставим акценты. Первое. К деньгам Януковича не имею никакого отношения. В сотый раз об этом заявляю....

Опубликовано Александром Онищенко 10 января 2018 г.

Як повідомлялося раніше, у розпорядженні телеканалу Al Jazeera опинився контракт, згідно з яким Онищенко і Фукс є сторонами у незаконній оборудці, під час якої вони придбали у втікача Курченка компанію, яка володіє $160 мільйонами заморожених активів екс-президента Януковича.

Після цього нардеп-втікач Онищенко заявив, що не має жодного відношення до прав на "гроші Януковича" і все це йому приписали журналісти.

ВідеоЧому Україна досі не повернула два мільярди, вкрадені з бюджету олігархом Курченком

Залиште свій коментар