Уряд скасував скоромовки про ліцензії компаній у рекламі

Уряд скасував скоромовки про ліцензії компаній у рекламі

Фото: ТСН.ua/Юлія Желонкіна

Зачитувати ліцензійні дані у рекламі скоро буде необов'язково.

На засіданні Кабінету міністрів 11 грудня скасували обов’язкове зачитування номеру та інших даних ліцензій у радіорекламі для банків, страхових та будівних компаній та для інших груп.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив Мінстр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.

За словами Дубілета, нововведення запрацює, починаючи з наступного року, однак це не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватись.

"Ну, ви пам’ятаєте, коли в кінці ролику номер читається з ефектом перемотки. Чому це можна скасувати? По-перше, це скасування не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватись. Норма, яка зобов’язує рекламні майданчики перевіряти ліцензію, залишається. По-друге, ця норма, може, мала сенс 20 років тому, а зараз, в епоху Гугла, зовсім застаріла", - написав міністр.

Тільки що на засіданні Кабміну ми прийняли постанову. Рубрика «Дрібниця, а приємно». Ми скасували обов’язкове...

Опубліковано Дмитром Дубілетом Середа, 11 грудня 2019 р.

Нагадаємо, раніше міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет анонсував законопроєкт для спрощення взаємодії з податковою, зокрема, щодо скасування книги обліку для ФОПів, які не є платниками ПДВ. 

Роскомнагляд вимагає від Google заборонити рекламу мітингів

Роскомнагляд вимагає від Google заборонити рекламу мітингів

Повʼязані теми:

Наступна публікація