В Україні почалася облава на скутеристів

В Україні набули чинності нові правила дорожнього руху© Сегодня
Укрaїнa 17 жовтня, 2011, 07:28 11187 42
Додати до обраного
Почали діяти нові правила дорожнього руху: для управління мопедом потрібні права, а на чужій машині можна їздити без довіреності.

З кінця минулого тижня в Україні діють нові правила дорожнього руху. Відтепер для управління мопедом або скутером треба мати права категорії А1 і бути в мотошоломі (штраф - 600 гривень). Інспектори ДАІ вже почали штрафувати водіїв "двоколісних".

Крім того, за новими правилами, даїшнику можна лише показувати права, а не передавати йому в руки, на чужій машині дозволяється їздити без довіреності, а лише з техпаспортом.

Вже у неділю, 16 жовтня, на трасах в Києві чергувало чимало патрулів, більшість з яких ловили порушників на свій скандальний "Візир", пише газета "Сегодня".

"Ці правила - однозначно на краще. Тому що тепер водіям мопедів і скутерів потрібно обзавестися правами. Тобто, наприклад, 14-річні підлітки вже не зможуть сісти за кермо, а дочекаються 16 років і навчаться водінню. Тепер будемо жорсткіше розбиратися з юними порушниками, щоб неповадно було", - заявив журналістам інспектор, який чергував біля стаціонарного поста ДАІ "Сосновий бір" на Житомирській трасі.

Самі ж скутеристи на нові правила відреагували негативно. "Мопеди втратили свої пільги (можливість їздити на них без прав – прим. ред.). Тепер молода людина не купуватиме мопед, а, зібравши грошей, купить більш потужний транспорт бувший у вжитку. Тобто починати буде з серйозного мототранспорту, що може призвести до аварій", - впевнений віце-президент скутер-клубу Артем Холодов.

За словами Холодова, вартість навчання на категорію А1 - майже 1500 гривень, а вартість мопеда - в середньому 3 тисячі грн. "При перепродажі мопеда на документи доведеться витратити також близько тисячі гривень, тому транспорт стає невигідним", - резюмував Холодов.

Юристи вважають, що зміни в дорожніх правилах спричинять новий виток корупції. "Що стосується прав на мопеди та скутери, то після того, як вони стали обов'язковими, почнеться бардак", - впевнений юрист Олексій Святогор.

"У інспекторів буде привід до кожного причепитися, взяти з водія якісь гроші, якщо у того виявиться прав. Другий момент - підлітки як їздили, так і будуть їздити. Плюс до всього в МВС є норма, згідно з якою не можна переслідувати людину, яка порушила ПДР на мототранспорті. Але, навіть зупинивши такого скутериста, з ним буде багато клопоту - за законом, наприклад, підлітка складно залучити до адміністративної відповідальності. А скільки по селах на скутерах їздить бабусь і дідусів без прав? У них теж будуть запитувати права категорії А1?!", - розповів юрист.

У ДАІ зауважили, що ще не аналізували зміни в правилах, але запевнили, що будуть ретельно відслідковувати хабарників і карати винних, а запровадження прав на скутери та мопеди, на їхню думку, знизить аварійність і травматизм на дорозі.

Читайте також:

Кабмін переписав Правила дорожнього руху

Водіям дозволили записувати ДАІшників на відео і не давати їм права

ДАІ назвала 12 причин для зупинки авто

Щоб домогтися хабара від іноземця, інспектор ДАІ викликав перекладача

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Сегодня / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 17 жовтня, 2011, 07:28 11187 42
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 42
  • МММ МММ 17 жовтня, 08:20 Згоден 11 Не згоден 3 В нас чудова держава. Уб-ки. У світі, скутеристів реєструють.Проте сама процедура легка і невимушена. Прямо в магазині. Взагалі, інші держави заохочують пересування на скутерах. Це економія бензину для держави, зменшення викиду СО2, зменшення заторів. В нашій державі скутеристам мали б ще доплачувати, враховуючи дороги і все інше. Щодо аварійності. Проаналізуйте ДТП за вчорашній день. Скільки загинули людей від автомобілів? (4 на трасі Ковель-Київ, 3 в Криму). А скільки скутеристи збили на смерть людей, скажемо за місяць? То-то. Просто владні хлопці хочуть грошей. Якби мова йшла за попередження травматизму - права і реєстрацію видавали та проводили на місці, в точці продажу скутера. І безкоштовно. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції