Nissan Leaf звинуватили в обмані покупців

У Великій Британії розгорається скандал з приводу надання покупцям помилкової інформації про можливості електрокара.

Покупці виявили невідповідність рекламної інформації та реальних цифр пробігу,  а також часу підзарядки електромобіля Nissan Leaf. За словами кількох власників Nissan LEAF, компанія нібито зробила помилкові заявки про час зарядки і дальності дії автомобіля. У свою чергу, це привернуло увагу Органу за стандартами реклами - саморегулювальною організацією рекламної індустрії в Сполученому Королівстві. Про це повідомляє BBC.

В Англії з моменту запуску реклами було продано більше 2 600 електрокарів Nissan LEAF. Видання "What a Car" назвало його "Електричним автомобілем року" в 2018 році. Але виявилося, самі клієнти розчаровані продуктом і навіть заявляють, що їх ошукали.

У рекламній компанії, запущеної в минулому році, виробник заявляв, що електрокар може зарядитися на 80% за 40 хвилин від потужної зарядної станції і при спокійній їзді до того. Поки англійці не вирушили до поїздки на своїх LEAF і заряджалися від домашньої розетки плюс один раз десь на виїзді, претензій не виникало.

Але один з власників Джон Вейтлі зробив на своєму електромобілі поїздку на 480 кілометрів, у якій з'ясувалося, що Nissan LEAF при вторинному підключенні до швидкої зарядки вимагає очікування більш ніж дві години, щоб підживити акумулятор на 80%.

"Якщо б Nissan на своєму ресурсі вказував реально на що здатний електрокар, то я був би спокійний, але вони мене реально обдурили, обіцяючи підзарядку протягом 40-60 хвилин", - сказав він BBC.

У компанії відповіли, що варіант швидкої зарядки спрацьовує лише один раз, то чого не знають покупці. Виданню представники виробника повідомили, що зарядка може займати більше часу, ніж розповідається в рекламі, і це буде залежати від багатьох факторів.

"Зовнішня температура навколишнього середовища і то як ви керували автомобілем до цього може вплинути на час підзарядки",- сказав директор електромобілів Nissan Europe Гарет Дансмор.

Він зазначив, що акумулятор автоматично уповільнює заряд, аби зберегти довговічність, і щоб не перегріватися. Крім того, сам зарядний пристрій може бути не якісним. Він також зазначив, що все це описано в керівництві користування.

Обурення викликало і невідповідність заявленого запасу ходу електрокара, яке в брошурах складає 370 км, а в реальності машина може проїхати тільки 250 кілометрів. А це вже подвійний обман покупця.

У Nissan відзначили, що початкова цифра в 370 км - показник офіційних вимірювань по циклу NEDC (Новому європейському водійському циклу). Однак, останнім часом виробники звертаються до відповідності новим більш реальним показникам WLTP (Всесвітня гармонізована процедура випробувань легкових автомобілів), де Nissan LEAF досягає діапазону в 270 км. Це компрометує компанію Nissan. незважаючи на те, що LEAF залишається одним з кращих електрокарів, доступних сьогодні на ринку.

Нагадаємо, що в Японії розробили новітню технологію, яка дозволить повністю заряджати батареї електрокара орієнтовно за 15 хвилин.

Приєднуйтесь до групи ТСН.Авто у Facebook

Залиште свій коментар