Tesla потрапила у скандал через "оманливу" рекламу Model 3

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Компанію звинуватили у перекручуванні результатів краш-тестів.

Компанія Tesla потрапила в скандал, тому що у рекламі назвала Model 3 найбезпечнішою машиною зі всіх коли-небудь протестованих національним краш-тест-агентством NHTSA.

Регулювальник заявив, що Tesla такими заявками "вводить в оману" покупців, пише Bloomberg.

Конфлікт розгорівся ще 2018 року після випробувань безпеки Model 3 на краш-тестах NHTSA. Тоді агентство присвоїло електрокару по п'ять балів у низці випробувань. Крім того, Model 3 отримала високі оцінки за електронні системи безпеки, якими комплектується авто.

У сумі всі ці показники дозволили агентству відзначити Model 3 максимальними п'ятьма зірками безпеки свого рейтингу. Разом з тим п'ять зірок отримали і низка інших автомобілів, які проходили краш-тести і набрали допустимі для такої позначки бали.

Тим не менш у Tesla пішли далі і підрахували, скільки балів набрали різні автомобілі, склавши таким чином більш складний рейтинг, а не обмежений просто кількістю зірок. Як наслідок марка назвала Model 3 машиною "з найнижчою ймовірністю отримання травм під час ДТП" за результатами краш-тестів NHTSA.

Більш того, ґрунтуючись на таких підрахунках, на друге і третє місце Tesla поставила Model S і Model X.

рейтинг тесла
electrek

У NHTSA на це заявили, що "не поділяють показники безпеки за межами п'ятизіркового рейтингу", тобто не виділяють кращі автомобілі серед тих, які одержали за підсумками краш-тестів максимальну кількість зірок.

Адвокати Tesla своєю чергою не погодилися з претензією експертів з безпеки і заявили, що твердження в рекламі машини "не вводить покупця в оману".

Раніше згадувалося, що австралійці оцінили безпеку Tesla Model 3 після нещадного краш-тесту. Електрокар отримав п'ять зірок.

Залиште свій коментар

Вибір редакції