В Парижі визначились, яким буде чоловік майбутнього. За даними французького бюро з вивчення трендів, на зміну метросексуалу прийде – неоденді.
Новий тип чоловіка, який, за визначенням Паризької агенції з вивчення трендів, прийшов на зміну метросексуалам. Неоденді – гарно вдягається та надзвичайно піклується про свій зовнішній вигляд. Він фанатіє від гаджетів, веде здоровий спосіб життя. Він – інтелектуал із вищою освітою, що не обтяжує себе зайвими зобов'язаннями та любить – природу і мистецтво.
ТСН.Особливе спробувала знайти у Києві неоденді, та дізнатися більше про хлопців майбутнього.
Тридцятирічний дизайнер одягу Саша Каневський про модних чоловіків знає все. Гарний одяг для Олександра – головна стаття витрат у бюджеті. Саша Каневський цілком вкладається у класифікацію неоденді, яку вивели у Франції.
Власник інтернет-магазину чоловічого одягу Іван Сіяк уважає: ребрендинг чоловіків – це просто маркетинговий хід.
"Маркетологам стало зрозуміло, що термін метросексуал не всім клієнтам подобається, не на всіх ринках добре працює, і потрібно замінити чимось більш сучасним, більш ходовим", - розповідає Іван.
Але з тим, що чоловіки змінюються, Іван – погоджується.
Шеф-редактор глянцю та шоу-мен Сергій Рибік знати про що думають сучасні чоловіки – його професія. Рибік каже, що чоловіки, схиблені на своєму зовнішньому вигляді, у суспільстві були завжди.
"Чи можна їх назвати метросексуалами? Можна! Чи можна їх назвати неоденді? Можна! Чи можна їх назвати махровімі геями? Можна! Нічого не змінюється в людських стосунках! Ні в любові, ні в сексі, ні в уподобаннях! Тільки змінюється антураж!", -говорить Сергій.