Боб Марлі став товарним брендом

Ім'я видатного музиканта буде використано при виробництві взуття, одягу, продуктів харчування, сумок, і навіть пива.

Спадкоємці Боба Марлі зареєстрували його ім'я як товарний знак. Тепер образ легендарного "короля реггі" заборонено використовувати в комерційних цілях без спеціальної ліцензії, повідомила газета Wall Street Journal.

Виконавчий директор компанії "Hilco Consumer Capital" Джеймс Солітер, що придбав ліцензію на використання найпопулярнішого на Ямайці імені, вважає, що лінія товарів під маркою Боба Марлі може досягти річного обороту в мільярд доларів. Вже зараз вона оцінюється в 600 мільйонів доларів на рік.

Ім'я видатного музиканта тепер буде використано при виробництві взуття і одягу, продуктів харчування, предметів колекціонування, сумок, музичних інструментів і навіть канцелярського приладдя. Пріоритетним завданням компанія вважає випуск місцевого пива під брендом Марлі.

Як окремі торгові марки будуть продані назви найзнаменитіших хітів Марлі, наприклад, Catch A Fire і One Love.

Боб Марлі і через 29 років після своєї смерті персоніфікує всю Ямайку - на батьківщині його вважають пророком і духовним лідером растафаріанства, його портрети можна побачити скрізь, починаючи від пляжних рушників до сумок і навіть нижньої білизни, яку продають туристам місцеві торговці. Музичний стиль, який Марлі зробив відомим у всьому світі, вважається тут національним надбанням.

Марлі посідає 11 місце в списку 50 найкращих виконавців усіх часів за версією журналу Rolling Stone.

Читайте також:

Емі Уайнхаус хоче оселитись на Карибах

Гітарист Oasis хоче стати прем'єр-міністром
Сестри Олсен випустять чоловічу колекцію
Брати Вайнштейни зацікавилися Бобом Марлі

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: