Росія трохи переписала умови "автомобільної війни"

З одного імпортованого в Росію легковика потрібно буде заплатити 620 доларів.

Через 2 дні на митниці РФ запрацює новий автомобільний збір

Через 2 дні на митниці РФ запрацює новий автомобільний збір

Росія в останній редакції проекту рішення уряду змінила коефіцієнти, на які буде множитись ставка автомобільного утилізаційного збору.

Зокрема, базова ставка збору не змінилась - 20 тис. руб. ($ 620) для легкових автомобілів і 150 тис. руб. ($ 4,65 тис.) для вантажівок, спецтехніки і автобусів. Змінені коефіцієнти, на які буде розмножуватись ця ставка для різних видів транспортних засобів, повідомляє "Комерсант-Україна".

Знижені також коефіцієнти для фізичних осіб - з 0,15 до 0,1 (тобто з 3 тис. до 2 тис. руб.) для нових машин і з 0,25 до 0,15 - для авто старше трьох років (з 5 тис. до 3 тис. руб.). Проте оскільки для фізосіб мита не знижувались, для них збір стає чистим збільшенням фіскального навантаження.

Замість однієї категорії автомобілів з об'ємом двигуна до 2 тис. куб. см запропоновано дві: до 1 тис. куб. см і з об'ємом від 1 тис. до 2 тис. куб. см. Знижені коефіцієнти для всіх категорій вантажних автомобілів і змінено підхід до обкладення збором автобусів (не від їх довжини, а від обсягу їх двигунів).

Новий збір повинен компенсувати зниження мит на ввезення автомобілів після вступу РФ у СОТ. Платити нове стягнення доведеться насамперед імпортерам автомобілів (у тому числі фізичним особам, для яких мита не змінились), що сильно вдарить по українському автопрому. Російські виробники (включаючи іноземні автоконцерни, які запустили складання в РФ) звільняються від платежу, якщо візьмуть на себе зобов'язання утилізувати свою продукцію.

Нагадаємо, Україна запропонувала Росії чотири варіанти компромісного рішення, яке дозволить вивести українських виробників з-під дії утилізаційного збору на автомобілі.

Коментарі
Сортувати:

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie