Шлях до трильйону: як Apple сягнула космічної вартості

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Десять років тому акції компанії коштували приблизно вдесятеро менше.

Вартість цінних паперів компанії Apple на відкритому ринку досягла позначки в один трильйон доларів.

Десять років тому акції компанії коштували приблизно вдесятеро менше. На шляху до рекордної вартості в Apple була низка ключових подій. Так, 1998 року до компанії повернувся Стів Джобс. Згодом компанія представила перший IPod, запустила ITunes, а після появи першого IPhone справи Apple стрімко пішли вгору.

Акції продовжували набирати вартість і після того, як Стів Джобс залишив компанію, хоча вважається, що саме йому Apple завдячує такій шаленій популярності. Останньою щаблиною на шляху до трильйонної вартості компанії стала презентація IPhone Х.

В усьому навколо iPhone приховується багато цікавого: наприклад, у всіх рекламних роликах на екрані однаковий час - 9:41, а значок "Артисти" на iPhone - це силует Боно, вокаліста U2.

Перший IPhone поєднав у собі три надсучасні на той момент прилади – мультимедійний плеєр iPod, телефон та потужний інтернет-комунікатор. Для свого часу телефон від Apple став гаджетом майбутнього, а видання Time назвало його винаходом року. Окрім цього, він став найприбутковішим продуктом компанії.

iPhone та iPhone X. Що змінилося за десять років. Інфографіка
ТСН.ua

Сьогодні, через 10 років після появи першого апарата, "новітні" характеристики IPhone викликають легку посмішку та ностальгію, однак вже нікого не здатні здивувати. Так, у порівнянні з "прадідусем" iPhone X оснастили функцією розпізнавання обличь, у камеру додали анімодзі, а також телефон, як і восьмі айфони, отримав бездротову зарядку.

Втім, це не вперше Apple дивує своїми неймовірними досягненнями. Бренд компанії 8 років поспіль залишається найдорожчим. Згідно з рейтингом Forbes, Apple обходить інші компанії із вартістю бренда в 182,8 млрд доларів. Лише слідом за Apple іде Google - 132,1 млрд доларів, Microsoft - 104,9 млрд доларів, Facebook - 94,8 млрд доларів та Amazon - 70,9 млрд.

Найдорожчі бренди світу 2018 за версією Forbes, інфографіка
ТСН.ua

Вибір редакції