Жінка каже, що у фінустанові гроші повертати не будуть.
Клієнтка ПриватБанку поскаржилась, що з її картки була проведена операція зі списання грошових коштів без її згоди. Однак гроші ніхто повертати не збирається.
На фінансову установу поскаржилася українка на сайті minfin.com.ua.
За словами жінки, інцидент стався 7 серпня. З її картки була проведена операція зі списання грошових коштів. Після скарги клієнтці відповіли, що сума незначна, тому розбиратися вони не будуть.
"За фактом отримала повідомлення, що з моєї картки проведена оплата товарів (послуг) на незрозумілому сайті. У службі підтримки сказали, що сума незначна, тому розбиратися ніхто не буде, також сказали, що сайти можуть зберігати всі дані карт, не розумію як це допустимо", - пише клієнтка.
Крім того, їй порекомендували звертатися на сайт, через який була проведена операція.
Що кажуть у ПриватБанку
На скаргу клієнтки відповіли у фінансовій установі, що на сторонньому сайті був оформлений токен, який дає можливість проводити оплату згідно з договором, укладеним з компанією, на рахунок якої провели оплату.
Раніше стало відомо, що в Україні клієнти ПриватБанка масово скаржаться на проблеми в роботі банкоматів фінустанови. Апарати не видають готівку, але все одно відбувається списання коштів з рахунку.
Не так давно клієнтка ПриватБанку Тетяна Хода поскаржилась, що з її картки зникли кошти у розмірі майже 35 тисяч гривень.
Жінка повідомила, що "полетіли" кошти з зарплатної картки без її відома, без СМС-повідомлень. У фінансовій установі повертати гроші їй не поспішають, посилаючись на процедуру перевірки та розгляду її заяви з оскарженням операцій за банківською карткою.