Українцям відтепер доведеться викласти за іномарку значно більше грошей
В Україні утилізаційний податок на іномарки набув чинності.
Набув чинності закон про утилізаційний збір на автомобілі
У неділю, 1 вересня, в Україні набув чинності утилізаційний податок на іномарки. Документ зачепить усі сегменти автомобільного ринку, всі бренди, усі моделі.
Суми утилізаційного податку становитимуть: для нових легкових автомобілів (залежно від об'єму двигуна) – від 4 730 до 30 250 грн; для нових комерційних, вантажних автомобілів і автобусів (залежно від повної маси) – від 8 800 грн.
Відповідно до закону, податком обкладаються імпортери транспортних засобів, а також їх виробники, окрім тих, хто бере на себе зобов'язання забезпечити утилізацію автомобілів і включений до відповідного реєстру.
Також звільняються від утилізаційного податку особи, які ввозять транспортні засоби, що належать дипломатичним установам і міжнародним організаціям, раніше вивезені з України транспортні засоби, а також відреставровані авто старше 30 років.
Крім того, не будуть сплачувати цей податок нерезиденти, які тимчасово ввозять в Україну авто для особистого користування, а також транзитери.
Зазначимо, учасники автомобільного ринку, як імпортери, так і виробники висловлюють стурбованість у зв'язку з тим, що влада не прийняла необхідну нормативну базу для роботи нового закону.
Як повідомлялося раніше, українські авто стануть набагато дешевшими за китайські і російські. На думку експертів, вітчизняні машини будуть коштувати 48-68 тис. гривень.