Це довів експеримент, який провела група європейських дослідників.
Google бере плату за рекламу на своєму відеохостингу YouTube навіть у тому випадку, якщо її переглядають боти, а не люди.
До такого висновку прийшла група європейських дослідників з чотирьох інститутів, передають Ведомости з посиланням на Financial Times.
Дослідники самі завантажили на YouTube кілька відеороликів. Потім вони купили рекламу на відеосервісі і вказали, що вона повинна демонструватися в їх власних роликах. Комі того, дослідники створили кілька ботів і направили їх переглядати ті ж відеоролики.
Коли боти переглянули рекламу у відеороликах 150 разів, лічильник Google тільки 25 переглядів ідентифікував як реальні. Тим не менше система контекстної реклами Google AdWords взяла з дослідників гроші за 91 перегляд рекламних оголошень ботами.
Іншими словами, основний рекламний сервіс Google стягував гроші за перегляди реклами ботами навіть у тому випадку, коли YouTube однозначно ідентифікував такі перегляди як фейкові.
Представник Google повідомив, що зв'яжеться з учасниками експерименту і обговорить з ними результати їх дослідження. За його словами, компанія серйозно займається фейковим трафіком і інвестує значні кошти в технології, що мають цю проблему виявити. Велика частина такого трафіку фільтрується системами Google і плата за нього ніколи не стягується, стверджує представник компанії.
YouTube – найпопулярніший у світі відеохостинг, його виручка може скласти в цьому році більше 4 млрд доларів. У минулому році з'ясувалося, що приблизно чверть рекламних оголошень проглядається на YouTube ботами.