Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Вчені пояснили походження головного для життя елемента на Землі

До таких висновків учені прийшли, змоделювавши еволюцію небесного тіла.

Американські геофізики пояснили походження на Землі вуглецю — головного для життя на планеті елемента.

Про це пише "Лента.ру".

Приблизно 4,4 мільярда років Земля зіткнулася з протопланетой розміром з сучасний Меркурій. Це призвело до того, що на поверхню першої був занесений вуглець, раніше зниклий з неї. До таких висновків учені прийшли, змоделювавши еволюцію небесного тіла, що відбувається при високих тисках і температурах. На початкових етапах розвитку планети вуглець при таких умовах повинен був випаруватися в космос або проникнути в ядро.

Знову збагатитися хімічним елементом Земля могла в результаті зіткнення з небесним тілом на зразок Меркурія, утвореним практично повністю зі свого ядра. Це призвело до перемішування мантій двох об'єктів і збагачення поверхні Землі вуглецем.

Нове дослідження пояснює, чому планета багата цим хімічним елементом нины.

Нагадаємо, що вчені підозрюють існування життя в підлідному океані Європи. Ізраїльський фізик Йосеф Ашкеназі з університету імені Бен-Гуріона оцінив температуру поверхні Європи — найменшого з чотирьох супутників Юпітера, відкритих Галілео Галілеєм.

Відео Опубліковано перше в історії фото Меркурія, зроблене з його орбіти