Останні

Популярні

Коментують

Вчені відкрили понад 140 загадкових стародавніх геогліфів у Перу

Ці малюнки допоможуть зрозуміти, як жили давні люди.

Вчені відкрили понад 140 конструкцій, які були вирізані в землі давніми людьми. Дослідники сподіваються, що ці відкриття допоможуть краще зрозуміти спосіб життя людей, які жили тисячі років тому.

Науковці з університету Ямагата в Японії виявили стародавні малюнки, відомі як геогліфи. Вони були вирізані у піску на прибережній рівнині Перу і нагадують живі істоти та інші предмети, повідомляє CNN.

Нові геогліфи доповнюють наявну колекцію загадкових малюнків у Перу, відомих як лінії Наска. Місцевість була оголошена об’єктом Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО 1994 року. На той час було виявлено лише 30 геогліфів.

"Ці лінії, які були видряпані на поверхні землі між 500 роком до н. е. і 500 роком н. е., є одними з найбільших загадок археології через їхню кількість, характер, розмір та безперервність", – йдеться на сайті ЮНЕСКО.

Фігури були створені шляхом вилучення чорних каменів, які покривають землю, оголення білого піску, зазначили вчені, і поділяються на два основні типи, виходячи з того, як вони, ймовірно, були отримані.

Більш великі геогліфи типу А були зроблені шляхом видалення каменів з утворенням ліній, тоді як тип B, більш дрібні, були створені шляхом видалення каменів для отримання суцільних кольорових поверхонь.

"Геогліфи типу А зазвичай поширені поблизу долини річки, в той час як геогліфи типу В розповсюджуються біля доріжок або на схилах, і вважається, що вони використовувалися як вказівники під час подорожей", - сказав професор Масато Сакай, який очолював дослідницьку групу.

Команда Сакай використовувала польові роботи та тривимірні дані з високою роздільною здатністю для пошуку нових зображень, які, як вважають, сягають періоду від 100 року до н. е. до 300 року н. е.

Команда також працювала з IBM Japan в період з 2018 по 2019 рік, щоб знайти у Перу свій перший геогліф за допомогою штучного інтелекту. Штучний інтелект дозволяє дослідникам ідентифікувати геогліфи набагато ефективніше, ніж старі методи ручного перегляду аерофотознімків, на що знадобилася б "величезна кількість часу", сказав Сакай.

Нагадаємо, перуанські археологи в північній частині країни знайшли рештки 140 дітей, яких принесли в жертву. Сліди на скелетах говорять про те, що дітей, наймовірніше, убили ударом ножем в груди. Положення ребер вказує на те, що з дітей намагалися витягти серце.

Відео В Перу археологи відкопали давні дерев'яні статуї, які пролежали під землею 800 років

800 років під землею. В Перу археологи відкопали давні дерев'яні статуї. Двадцять фігур зростом до метра охороняли вхід до язичницького храму, припускають історики. І називають знахідку унікальною. Добре зберегтися статуї змогли, бо були вкриті шаром глини, яка і захистила їх від руйнування.