Британські стюардеси поділилися досвідом, розповівши про найбільш дивні прохання пасажирів. Деякі унікуми просили відчинити вікно, щоб провітрити, або зменшити шум двигунів.
Стюардеси британської авіакомпанії Virgin Atlantic розповіли про найбільш дивні та безглузді прохання пасажирів.
Згідно зі статистикою, найчастіше клієнти на висоті в 10 км хочуть "відкрити вікно і провітрити салон", а також запитують "Ви можете показати мені, де душ?".
Втім, є й унікальні випадки. Так, наприклад, один пасажир попросив бортпровідника сходити до пілота і попросити того "зменшити шум двигунів, тому що зараз вони працюють занадто голосно".
Інший звернувся з проханням сказати пілотові, щоб той "припинив турбулентність".
Також одного разу екіпаж Virgin Atlantic попросили: "Принесіть мені чай і зробіть масаж моїй ляльці Барбі", а в іншій раз поцікавилися, чи є на борту "Макдональдс".
"Візьміть моїх дітей і відведіть їх, будь ласка, в дитячу", - попросила стюардес одна з пасажирок. А інший клієнт просив допомогти йому у пошуках скляного ока, яке він загубив у салоні.
Однак працівники Virgin Atlantic не до всіх подібних прохань ставляться як до жартів. Так, одного разу, пасажирка бізнес-класу викликала стюардесу і попросила зробити їй зачіску. Член екіпажу анітрохи не зніяковіла та звернулася до колег, які дали їй гребінці та засоби для укладання волосся.
В опитуванні взяли участь приблизно три тисячі стюардес авіакомпанії. Бортпровідниці зазначили, що часто мандрівники перебільшують можливості літака, багато хто вважає, що їм повинні надати максимально комфортні умови. "Але деякі запити можуть поставити в безвихідь навіть нас", - зізналася керівник відділу по роботі з клієнтами авіакомпанії.
Читайте також:
Стюардеси збанкрутілої авіакомпанії знялися для секс-календаря. ФОТО
Рейтинг найкращих аеропортів для шопінгу