Hyundai зробила обличчям своєї нової рекламної кампанії 69-річну кореянку, яка спробувала отримувати водійські права 960 разів.
Компанія Hyundai зробила обличчям своєї нової рекламної кампанії 69-річну Чхе Са Сун. Кореянка прославилася на весь світ в кінці 2009 року, коли здала на права з 960-го разу. Вперше отримати водійське посвідчення жінка спробувала в 2005 році і віддоті не залишала регулярних спроб виконати тест.
5 листопада 2009 їй нарешті вдалося набрати необхідний мінімум (60 балів зі 100) і здати письмову частину тесту. За словами інструкторів, саме з теорією у Чхе Са Сун були головні труднощі - практику вона здала досить легко.
Усього жінка, що займається вирощуванням овочів і дрібнооптовою торгівлею, витратила на свої спроби близько 4200 доларів. За словами Чхе Са Сун, права їй потрібні для того, щоб мати можливість возити власних онуків у зоопарк.
Нагадаємо, що про численні спроби жінки здати на права стало відомо в 2009 році, коли вона в 771-ий раз провалила тест з теорії. Тоді місцевий поліцейський пообіцяв власноруч зробити меморіальну табличку і вручити її Чха в тому випадку, якщо вона пройде тест.
Читайте також:
На українській митниці затримали 62 динозаврів