Українські літаки планують збирати у Канаді

Автор
Олена Вус
Дата публікації
Перегляди
725
Українські літаки планують збирати у Канаді

Фото: "АНТОНОВ"

Остаточне складання моделі буде організовано на виробничих потужностях в Україні та Канаді.

Україна і Канада готові підписати угоду про спільне виробництво модифікованих літаків Ан-74ТК-200 для міжнародних ринків.

"ДП Антонов і уряд Квебека готові сприяти підписанню угоди між Міністерством стратегічних галузей промисловості України, Державним концерном Укроборонпром і його підприємствами про виробництво літаків Ан-74ТК-200 для міжнародних ринків, в тому числі і північноамериканських" — сказано у повідомленні ДК Укроборонпром.

У концерні відзначили, що у майбутній моделі літака будуть максимально використовуватися новітні перспективні авіаційні технології, такі як "скляна кабіна" та інші. Планується розробити ряд модифікацій базової моделі літаків цивільного та спеціального призначення.

Остаточне складання моделі буде організовано на виробничих потужностях в Україні та Канаді.

Також повідомляється про створення компанії Антонов-Канада, головне завдання якої - просування на міжнародний ринок літаків, розроблених і виготовлених на ДП Антонов.

Літак Ан-74ТК-200 призначений для перевезення 52 пасажирів, вантажів вагою до 10 т, а також змішаних пасажирських і вантажних перевезень на міжнародних повітряних маршрутах короткої і середньої дальності. Максимальна злітна маса літака — 36,5 т, максимальна висота польоту — 10,1 км, крейсерська швидкість — 600−700 км/год, дальність польоту з вантажем 10 т — 950 км, при навантаженні 1,8 т — 4250 км. Екіпаж складається з двох осіб.

Літак можна використовувати в особливо суворих умовах експлуатації, таких як арктичні або високогірні, тимчасові, природні, обмежені злітно-посадочні смуги з мінімальною або відсутньою інфраструктурою підтримки, що є ринковою перевагою даної моделі літака.

"Крім переваг основна модель Aн-74TK-200 має і ряд недоліків, які обмежують або виключають задоволення попиту на ринку. Перш за все це стосується критичної залежності від використання значної кількості компонентів, вироблених на території РФ, які, до того ж, не відповідають сучасним вимогам, що, в свою чергу, не дозволяє отримати обов’язкову сертифікацію літаків на європейських і американських ринках", — заявили в Укроборонпромі.

Нагадаємо:

Новини України: знаменитий Ан-2 в небі – підприємство "Антонов" святкує 75-річчя

Новини України: знаменитий Ан-2 в небі – підприємство "Антонов" святкує 75-річчя
Наступна публікація