Експерти поставили під сумнів ефективність системи аварійного гальмування

Випробування показали, що системи автоматичного гальмування не завжди розпізнають небезпеку.

Провідний експерт і консультант із тестування автомобілів Moshon Data Стів Бойл озвучив свою думку про те, що виробники не намагаються довести технологію автоматичної системи аварійного гальмування (AEB) до необхідного рівня, а встановлюють її тільки для того, щоб накрутити вартість і пройти всі тести з безпеки, в тому числі і краш-тести Euro NCAP.

"Volvo серйозно ставиться до цього питання, в той час як деякі інші виробники просто хочуть мати п'ятизірковий автомобіль з мінімальними зусиллями. Система Subaru дуже хороша - вона зупиняється на все, що ви ставите перед нею, але я бачив системи, які з усіх сил намагаються зберегти працездатність в дощ. Я провів кілька випробувань, де деякі машини взагалі не зупинялися", - сказав Бойл.

Він зазначив, що системи AEB багатьох автомобілів здатні пройти тестування Euro NCAP, але в реальних умовах можуть не спрацювати по тим або іншим причинам. Головним чином, коли автомобіль стикається не з транспортними засобами, а з менш поширеними перешкодами. Наприклад, система не розпізнає причепи для автомобілів або вантажівок.

Бойл зазначає, що зараз системи здебільшого працюють лише на 88% і цілком можна їх поліпшити. На його думку, розробники AEB зосереджені на класифікації об'єктів, а не на виявленні їх. Багато систем містять базу даних "об'єктів", у якої транспортний засіб запрограмовано на розпізнавання і зупинку. Якщо який-небудь конкретний об'єкт не було класифіковано, автомобіль не зупиниться, навіть якщо його датчики спочатку виявлять його.

Нагадаємо, що в березні стався перший аварійний випадок, при якому безпілотний автомобіль Volvo XC90, що належить компанії Uber, збив велосипедистку. До того ж експерти відзначають, що проблема виникла через те, що жінка йшла з велосипедом, а не їхала на ньому. Система просто не мала в базі даних схожих об'єктів і не розпізнала її як перешкоду.

Приєднуйтесь до групи ТСН.Авто у Facebook

Залиште свій коментар