Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Geely подарує бренду Lotus нове життя і світовий ринок

Китайці планують розвинути британський бренд до рівня Porsche.

У компанії Geely розглядають можливість розвивати популярність бренду Lotus, який вони купили минулого 2017 року. Для початку китайці інвестують в нього 1,9 млрд доларів, а також збільшать свою частку володіння до 51%, що означає викуп у малазійського власника Etika Automotive частини акцій.

В першу чергу з'явиться новий дизайнерський центр в Конвентри і збільшиться штаб-квартира бренду Hethel Engineering Centre, куди наймуть ще 200 інженерів. Інший завод в Мідленсі буде завантажуватися по мірі розширення асортименту бренду.

На підтримку розвитку Lotus буде працювати і нова фабрика у Китаї, яку будуть використовувати для задоволення попиту на Далекому Сході.

"Це точно так само, як те, що ми зробили з London Taxi Company: інженери у Великобританії, дизайн створюється в Британії і збираються вони у Великій Британії. Ми не бачимо причин переміщати п'ятдесят років досвіду в Китай, нехай бренд робить те, що виходить краще всього, в Британії", - зазначив глава Geely Лі Шуфу.

У Geely заявили Bloomberg, що вони "повністю дотримуються позиції відновлення Lotus як провідного світового бренду класу люкс". Вважається, що у фірми є перспективи стати не енш популярними, ніж Porsche. Першим кроком бренду Lotus для підкорення нових територій буде поява позашляховика, який повинен бути готовий до 2020 року.

Варто відзначити, що план Лі Шуфу перетворити свою компанію на великого глобального гравця є одним з найбільш агресивних в галузі. Незабаром після придбання Lotus і 49,9% акцій материнської компанії Proton, Geely витратив 8,2 млрд. доларів на придбання майже 10% материнської компанії Mercedes-Benz Daimler, ставши її найбільшим акціонером.

Нагадаємо, що велика корпорація Geely оголосила про свою готовність до 2020 року збільшити частку автомобілів на альтернативних джерелах живлення до 90%.

Приєднуйтесь до групи ТСН.Авто у Facebook

Залиште свій коментар

Вибір редакції