Рекламу електрокара Nissan Leaf заборонили через скандал

Рекламу електрокара Nissan Leaf заборонили через скандал

Фото: Reuters

У зв'язку з недостовірними даними про електрокар, його рекламу заборонили у Великобританії.

В Англії вибухнув скандал, пов'язаний з поширенням у рекламному ролику недостовірної інформації про електрокар Nissan Leaf. За твердженням користувачів електромобіля, час зарядки не відповідає заявленим показникам у рекламі.

Як повідомляє видання AutoExpress, за інформацією виробника електрокар здатний заряджатися до 80% за 40-60 хвилин. Але власники, які повірили в це і придбали машину, на ділі відчули глибоке розчарування, коли автомобіль не зарядився за вказаний час, як ми повідомляли раніше. Плюс до всього ефекту швидкої підзарядки можна досягти тільки один раз на добу.

У Nissan пояснили, що в інструкції з експлуатації зазначено, що на час зарядки може впливати тип зарядного пристрою, його стан, температура батареї і навколишнього середовища. Бренд оновив текст на своєму веб-сайті, змінивши повідомлення та вказавши, що власники Leaf можуть заряджати свої автомобілі з 20 до 80 відсотків заряду "близько 60 хвилин" при використанні швидкого зарядного пристрою CHAdeMO. Також додали інформацію про тип подорожі, коли батарея може перегріватися і в якості запобіжних заходів знижується швидкість зарядки.

Після всіх роз`яснень орган за стандартами реклами ASA заборонив онлайн-рекламу на всі електричні Nissan Leaf. В організації, незважаючи на внесені правки, наполягали на тому, щоб була виключена фраза про 80% підзарядки за 40-60 хвилин зі списку, як та, що не відповідає дійсності та вводить в оману покупців.

Nissan повністю скасував рекламу і надалі був попереджений, що у майбутній рекламі необхідно вказувати чітку низку змін, які можуть вплинути на заряд.

Нагадаємо, що в Німеччині альянс Renault–Nissan–Mitsubishi запропонував європейцям обміняти старі дизельні автомобілі на нові електрокари з великими знижками.

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Електрокари
Наступна публікація